۱۰۰ درصد خدمات وزارت بهداشت هوشمند شد به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش خبرگزار هاریکا، رضا مظهری گفت: بر اساس اطلاعاتی که وزارت ارتباطات منتشر کرد تا آبان امسال فقط ۲۷ درصد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل بود، اما هم اکنون این وزارتخانه همه ۶۳ خدماتی را که موظف […]
به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش خبرگزار هاریکا، رضا مظهری گفت: بر اساس اطلاعاتی که وزارت ارتباطات منتشر کرد تا آبان امسال فقط ۲۷ درصد پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل بود، اما هم اکنون این وزارتخانه همه ۶۳ خدماتی را که موظف به ارائه در پنجره هوشمند بود به طور ۱۰۰ درصد متصل کرده است. وی ادامه داد: تعدادی از خدمات کد مشمول اتصال گرفته بودند و ناظر وزارت بهداشت را مکلف میکرد که آنها متصل شوند، اما قابلیت اتصال وجود نداشت به عنوان مثال برای ارتقا یک دانشگاه علوم پزشکی از دسته ۲ به یک، برایش رمز گرفته بودند، اما شهروندی درگیرش نبود، اما وزارت ارتباطات مطالبه داشت که آن هم با جلساتی که داشتیم از فهرست خارج شد و در مجموع از ۷۷ خدمت به ۶۳ خدمت رسیدیم که همهی آنها کامل متصل شده است. مظهری افزود: ما تعداد بیشتری از خدماتی را که میتوان به مردم ارائه داد، شناسایی کردیم و پیگیر هستیم تا برای آنها رمزهای رسمی دریافت کنیم. وی گفت: یکی از کارهایی که باید انجام میشد تعامل با افراد حوزههایی بود که صاحب فرایند این موضوع بودند مانند معاونت غذا و دارو، درمان و بهداشت که برای هرکدامشان به فراخور مخاطبان آنها برنامههایی ترتیب داده شد تا به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شوند. امیدوارم خبر ۱۰۰ درصد خدمات وزارت بهداشت هوشمند شد براتون مفید بوده باشه
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.
شیرگازی سارا
پرگابالین
سوفا مبل
خرید قهوه اینترنتی
خرید کاور آیپد
دریل مگنت
سامانه ارسال پیامک
انواع قطعاتsmd
فروش انواع کانکتور
وام با چک
safahanservice.com
سفارش غذا
هدیه شب یلدا
لوازم یدکی خودروهای خارجی
اینفینیتی
تشک طبی
طلا گشت
عجم گشت
ساختمان سلامت
هاریکا ایده
اخبار روز ایران
Wednesday, 15 January , 2025