گارانتی ایمپلنت یک ادعای نادرست است/ تصور اشتباه مادران باردار به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش اخبار هاریکا، نسرین اصفهانی زاده استاد تمام بخش جراحی لثه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران، روز چهارشنبه در حاشیه بیست و سومین کنگره پریودنتولوژی ایران در هتل المپیک تهران، گفت: در این […]

گارانتی ایمپلنت یک ادعای نادرست است/ تصور اشتباه مادران باردار

به گزارش هاریکا خبر , در بخش خبری سلامت ,به گزارش اخبار هاریکا، نسرین اصفهانی زاده استاد تمام بخش جراحی لثه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران، روز چهارشنبه در حاشیه بیست و سومین کنگره پریودنتولوژی ایران در هتل المپیک تهران، گفت: در این کنگره، پنل ها و سخنرانی‌های متعددی در ارتباط با بیماری‌های لثه و…، ارائه می‌شود.
رئیس کنگره افزود: تم کنگره ما، توجه به رویکردهای نوین در رشته پریودنتولوژی و ایمپلنت‌های دندانی است.
اصفهانی زاده ادامه داد: بعد از پوسیدگی، بیماری‌های لثه از شایع‌ترین بیماری دهان و دندان است.
رئیس کنگره افزود: هدف اول ما حفاظت از دندان‌های طبیعی است و متخصص لثه سعی می‌کند سلامت دندان‌ها را حفظ کند و ایمپلنت در اولویت بعدی قرار دارد.
اصفهانی زاده گفت: ایمپلنت درمان بسیار مؤثری است، اما به شرط اینکه درست کار بشود اولویت بر متخصصین لثه است.
وی افزود: متأسفانه شرکت‌ها، یک دوره کوتاه برگزار می‌کنند و دندانپزشکان عمومی به حوزه ایمپلنت ورود می‌کنند.
اصفهانی زاده گفت: البته هیچ ممنوعیتی برای ایمپلنت توسط دندانپزشکان عمومی وجود ندارد، اما در صورت شکایت، باید پاسخگو باشند.
در ادامه، محمود قاسمی متخصص بیماری‌های لثه و دبیر اجرایی کنگره اظهار داشت: ایمپلنت در یک دوره ۵ ماهه انجام می‌شود و موضوع ایمپلنت قسطی به همین شکل است که در این مدت از بیمار دریافت می‌شود.
وی افزود: اگر ایمپلنت درشت کار گذاشته نشود، به لثه‌های بیمار آسیب می‌زند.
قاسمی با اشاره به ادعای گارانتی در ایمپلنت، گفت: بنده مقوله‌ای به نام گارانتی در ایمپلنت را قبول ندارم و مهم، رعایت بهداشت دهان و دندان است.
سعید سادات منصوری دبیر نمایشگاه کنگره اظهار داشت: بیش از ۸۰ شرکت در نمایشگاه کنگره حضور دارند.
فرنا سیار جراح لثه و دبیر علمی کنگره گفت: این موضوع که بارداری باعث از دست دادن دندان‌ها می‌شود، اشتباه است.
وی افزود: وقتی بهداشت افراد درست رعایت شود، بیماری‌های لثه را نخواهیم داشت.
سیار گفت: خانم‌هایی که دچار بیماری‌های لثه هستند، می‌توانند با مشکلات زیادی مواجه شوند و بهتر است قبل از بارداری، نسبت به چکاب دندان‌ها اقدام کنند. امیدوارم خبر  گارانتی ایمپلنت یک ادعای نادرست است/ تصور اشتباه مادران باردار براتون مفید بوده باشه