کشف ۵ تن مرغ قاچاق در رامهرمز خوزستان به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار خوزستان ،فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز از کشف پنج تن مرغ قاچاق در جاده بهبهان – رامهرمز و دستگیری ۲ نفر در این ارتباط خبر داد. سرهنگ نجم الدین سهرابی در این رابطه تشریح کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه […]

کشف ۵ تن مرغ قاچاق در رامهرمز خوزستان

به گزارش سایت خبری هاریکا از اخبار خوزستان ،فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز از کشف پنج تن مرغ قاچاق در جاده بهبهان – رامهرمز و دستگیری ۲ نفر در این ارتباط خبر داد.

سرهنگ نجم الدین سهرابی در این رابطه تشریح کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالاهای اساسی، ماموران کلانتری ۱۲ رامهرمز هنگام گشت زنی هدفمند در جاده بهبهان- رامهرمز به یک دستگاه کامیون ویژه حمل مرغ مشکوک برخورد کرده و خودرو را برای بررسی متوقف کردند.
وی اضافه کرد: با بررسی به عمل آمده مشخص شد خودرو حامل مرغ زنده بوده که راننده بدون مجوز قانونی و دامپزشکی و خارج از شبکه توزیع، اقدام به حمل آن کرده است.
فرمانده انتظامی رامهرمز با اشاره به کشف پنج تن مرغ در بازرسی از این خودرو گفت: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است.
وی با بیان اینکه در این ارتباط ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند، ادامه داد: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور، زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن از اولویت‌های کاری پلیس است.