کسب‌وکارهای دانش‌بنیانی حوزه علوم شناختی رونق می‌گیرد به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  کسب‌وکارهای دانش‌بنیانی حوزه علوم شناختی رونق می‌گیرد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از معاونت علمی، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در این حوزه، تسهیلات […]

کسب‌وکارهای دانش‌بنیانی حوزه علوم شناختی رونق می‌گیرد

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  کسب‌وکارهای دانش‌بنیانی حوزه علوم شناختی رونق می‌گیرد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از معاونت علمی، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در این حوزه، تسهیلات ویژه ارائه می‌کند.
این حمایت‌ها با هدف کمک به رونق کسب‌وکارها و امکان تخصیص وام قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال درحوزه علوم و فناوری‌های شناختی صورت می‌گیرد. مجموعه‌های فعال در این حوزه با تایید و حمایت این ستاد می‌توانند تا سقف ۵ میلیارد ریال از وام قرض الحسنه هاریکا ایران بهره‌مند شوند.
براساس انعقاد تفاهم‌نامه میان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و یک بانک قرض‌الحسنه، امکان تخصیص وام قرض‌الحسنه به شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور تا سقف پنج میلیارد ریال و مدت زمان بازپرداخت ۲۴ ماهه بدون تنفس فراهم شده است.
ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فعال حوزه علوم شناختی دعوت می کند به منظور برخورداری از حمایت های مالی برای رونق کسب و کار و تولید محصولات فناورانه، درخواست‌های خود را برای بررسی، تایید و معرفی به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری تا ۱۴ دی‌ماه سال جاری ارائه کنند. امیدوارم براتون خبر   کسب‌وکارهای دانش‌بنیانی حوزه علوم شناختی رونق می‌گیرد براتون مفید بوده باشه

 
2023-01-07 20:05:09