چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای باشیم یک بازیکن برای حرفه ای شدن در بازی پابجی موبایل باید تنظیمات سنسیویتی پابجی موبایل خود را به درستی انجام دهد. همچنین در جهت حرفه ای شدن در بازی پابجی باید با تمام ترفندها و استراتژی های لازم در این بازی آشنا باشید و استفاده درست از […]

چگونه در بازی پابجی موبایل حرفه ای باشیم

یک بازیکن برای حرفه ای شدن در بازی پابجی موبایل باید تنظیمات سنسیویتی پابجی موبایل خود را به درستی انجام دهد. همچنین در جهت حرفه ای شدن در بازی پابجی باید با تمام ترفندها و استراتژی های لازم در این بازی آشنا باشید و استفاده درست از آنها را بدانید که این امر با مطالعات شما درباره بازی پابجی و تمرین و تجربه به دست خواهد آمد. جهت افزایش اطلاعاتتان تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

آموزش حرفه ای بازی پابجی

برای اینکه بتوانید به درجه ای از حرفه ای شدن در بازی پابجی موبایل برسید، باید با مطالعه در رابطه با بازی پابجی و آشنایی با ترفندهای اصولی آن ارتقا یابید. هدف ما از نوشتن این مقاله همین موضوع است که اگر قرار است به حرفه ای شدن در بازی پابجی برسید در ادامه این مقاله خواندن چند ترفند پیشنهادی ما به شما کمک خواهد کرد که با حرفه ای شدن در پابجی از بازی لذت ببرید.

چند پیشنهاد برای حرفه ای شدن در بازی پابجی

پیشنهادات جهت حرفه ای شدن در بازی پابجی موبایل به شرح زیر هستند:

استفاده از لباس های استتار شونده

یکی از نشانه های حرفه ای شدن در بازی پابجی موبایل، انتخاب لباس زرهی است که به راحتی تشخیص داده نشود. شما باید لباسی را انتخاب کنید که از نظر دشمنان خود به راحتی بتوانید قایم شوید. در هر موقعیت و وضعیتی سعی کنید لباس متناسب با آن فضا و زمان را بپوشید.

از خودروها برای پوشش دادن از خود استفاده نکنید

یک بازیکن برای حرفه ای شدن در پابجی، از خودروها و یا قایق ها برای پنهان شدن خود استفاده نمی کند. هر چند که وجود این وسایل نقلیه مجهز در بازی های این چنینی یک امتیاز محسوب شده و کمک به فرار سریع و جابجایی آسان بازیکن می کند، اما این وسایل نقلیه به راحتی مورد حمله و تیراندازی قرار گرفته و منفجر می شوند که شما در این صورت به راحتی کشته خواهید شد.

پس برای اینکه از استراتژی مهم حرفه ای شدن در بازی پابجی موبایل برخوردار شوید، باید نحوه استفاده از وسایل اطراف خود را بدانید.

بررسی جزئیات نقشه

برای حرفه ای شدن در بازی پابجی سعی کنید که یک نقشه خوان دقیق باشید. اگر استفاده از نقشه ای را که  در اختیار دارید، ندانید ممکن است به مناطق پر خطر وارد شده و راه خروج را پیدا نکنید و به سرعت مورد حمله قرار گرفته و سپس کشته شوید؛ پس حتما نقشه را با دقت بررسی کنید.

چند مدکیت اضافی با خود حمل کنید

یک شخص برای حرفه ای شدن در بازی پابجی موبایل همیشه موقعیت ها را می سنجد و طبق آن عمل می کند. یکی از این موقعیت های مهم درگیری های آسیب زننده است و شما هر چقدر هم تلاش کنید از خطر دوری کنید، باز جایی اسیر خواهید شد و مدکیت های اضافی در این شرایط که شما مورد حمله قرار گرفته و زخمی شده اید، کمکتان خواهند کرد.

از ابزار جنگی مناسب استفاده کنید

برای حرفه ای شدن در پابجی، باید بدانید که سلاح های موجود در بازی پابجی هر کدام عملکرد خاص خود را دارند و یک بازیکن حرفه ای پابجی باید با کارایی هر کدام از ابزارهای جنگی آشنا باشد تا بتواند در موقعیت درست از آنها استفاده کند.

 آیتم های خود را هوشمندانه انتخاب کنید

برای حرفه ای شدن در بازی پابجی با دقت و ذکاوت دست به انتخاب وسیله ای که مورد نیاز شما است بزنید شما برای انتخاب این آیتم ها در بازی پابجی محدودیت دارید. سعی کنید کوله خود را از وسایل مورد نیاز پر کنید و هر چیزی که ممکن است به کمک شما نیاید را بیرون بیندازید. در بازی پابجی بُرد با کسی است که با ظرافت و هوشمندی عمل کند.

از ورود به محدوده های قرمز دوری کنید

یک بازیکن برای حرفه ای شدن در بازی پابجی موبایل معمولا سعی می کند که گذرش به مناطق قرمز نیفتد. هر چند گذر نکردن از این مناطق غیر ممکن است، این مناطق با دایره های قرمز رنگ مشخص می شوند و پیشنهاد ما پرهیز از ورود به این دوایر قرمز رنگ است. اما اگر به ناچار وارد این مناطق شدید، با شتاب از آنها گذر کنید و یا در پشت یک دیوار پناه بگیرید تا بمب افشانی تمام شده و بعد از آرام شدن اوضاع به راه خود ادامه دهید.

برای زنده ماندن و افزایش سرعت خود نوشیدنی های انرژی زا بنوشید

نوشیدنی های انرژی زا، خصوصا در فرار از مناطق قرمز به کار شما می آیند و با نوشیدن یک الی دو قوطی از این نوشیدنی ها می توانید قوت گرفته و با توان هر چه بیشتر می توانید از محدوه خطر دوری کنید. نوشیدنی های انرژی ساز کمک می کنند تا شما دوباره احیا شوید.

از پل ها با احتیاط عبور کنید

یک بازیکن برای حرفه ای شدن در پابجی باید بداند که عبور از پل ها خودش یک منطقه خطر محسوب می شود و اگر بتواند این قسمت ها را در عمق شنا کند طوری که دیده نشود، خیلی بهتر است. اما اگر به هر دلیلی ناخواسته باید از روی پل ها حرکت کنید باید خود را برای اتفاقات غیر منتظره آماده کنید.

از خودروی در حال حرکت خود را پرت نکنید

یک شخص برای حرفه ای شدن در بازی پابجی موبایل سعی می کند تا حد امکان از آسیب ها دور بماند؛ مثل اینکه سعی کنید در هنگام حرکت خودرو خود با موانع برخورد نکنید و یا خود را از اتومبیل با سرعت بالا بیرون پرت نکنید. همچنین اگر در حین حرکت خودروی شما آسیب جدی دید سعی کنید بتوانید کنترل مناسبی داشته باشید.

 

 

 

سخن پایانی

برای حرفه ای شدن در بازی پابجی موبایل باید بدانید که این بازی مشابه بازی های بتل رویال است که با امکان نصب بر روی گوشی های موبایل اندروید هم قابل استفاده هستند. یک بازیکن برای حرفه ای شدن در بازی پابجی سعی می کند تا حد امکان خطر نکند و خودش را از موقعیت های آسیب زا دور نگه دارد.

انجام تنظیمات سنسیویتی پابجی موبایل به درستی و یا مهارت کافی برای عملکرد حرفه ای شدن در پابجی بسیار تاثیر گذار است. امیدواریم مطالب این مقاله مورد پسند شما واقع شده باشد.