پیشنهادات جذاب برای تهران‌گردی با خودرو شهر تهران پایتخت دویست ساله ایران است که دارای بناهای تاریخی، مکان های تفریحی و دیدنی بسیاری می باشد. با توجه به شلوغی و ترافیک همگان از تنوع مکان های دیدنی آن بیخبرند. ساکنین تهران و یا مسافرانی که به تهران سفر می کنند همواره به دنبال مکان های […]

پیشنهادات جذاب برای تهران‌گردی با خودرو

شهر تهران پایتخت دویست ساله ایران است که دارای بناهای تاریخی، مکان های تفریحی و دیدنی بسیاری می باشد. با توجه به شلوغی و ترافیک همگان از تنوع مکان های دیدنی آن بیخبرند. ساکنین تهران و یا مسافرانی که به تهران سفر می کنند همواره به دنبال مکان های تفریحی هستند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم به مکان های جذاب تهران در فصل های مختلف اشاره کنیم.

در تهران کجا بریم؟

تهران گردی در فصل بهار

تهران در فصل بهار بسیار دیدی و زیبا می شود می توانید یکی از مکان های زیر را انتخاب کنید.

پل طبیعت: یکی از پل های زیبا که در خیابان مدرس قرار گرفته است.

باغ فردوس: باغ زیبا و قدیمی در خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش قرار دارد.

باغ کتاب تهران: به عنوان بزرگترین کتاب فروشی در تهران شناخته شده است که در میدان ونک، بزرگراه حقانی قرار دارد.

پارک جنگلی شیان: یکی از پارک های معروف در شرق تهران در اتوبان هنگام، بعد از چهارراه استقلال واقع شده است.

رستم باغ: باغ وقفی یکی از بزرگان زرتشتیان است که در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره قرار گرفته است.

باغ نگارستان: باغی بزرگ و زیبا که در زمان فتحعلی شاه قاجار ساخته شد و در میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، خیابان شریعتمداری قرار دارد.

باغ گیاه‌شناسی: شما می توانید نایابترین گیاهان ایران و جهان را در این باغ که در اتوبان تهران – کرج، خروجی پیکان‌شهر، آزادشهر، بیست متری سرو آزاد قرار گرفته است را مشاهده کنید.

سورتمه تهران: یکی از تفریح های هیجانگیزی که در بهار می توانید در تهران تجربه کنید می باشد که در خیابان دربند، خیابان گلاب دره، خیابان الفت، خیابان پندار، خیابان شکیبایی قرار گرفته است.

بام لند: یکی از مراکز خرید و تفریحی تهران است که در ﺑﺰرﮔﺮاه ﻫﻤﺖ، میدان موج، خیابان موج قرار گرفته است.

تهران گردی در فصل تابستان

تهران با توجه به آب و هوایی که دارد از بهترین مکان های تفریحی و گردشگری در زیر اشاره می کنیم:

موزه زمان: یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین موزه های ساعت در ایران شناخته شده است که واقع در خیابان ولی‌عصر، ابتدای خیابان سرلشگر فلاحی (زعفرانیه)، نبش چهارراه پرزین بغدادی است.

موزه خانه سیمین و جلال: خانه عاشقانه سیمین دانشور و جلال آل احمد که بسیار دیدی و زیبا است. در تجریش، دزاشیب، خیابان شهید رمضانی، کوچه رهبری، کوچه پسندیده، بن‌بست ارض قرار دارد.

پارک ارم:  بزرگترین شهربازی و باغ وحش تهران است که در ابتدای اتوبان تهران-کرج قرار گرفته است.

دریاچه خلیج‌فارس: بزرگترین دریاچه مصنوعی در غرب تهران قرار دارد.

تهران گردی در پاییز

بازار تجریش: بزرگترین و قدیمی ترین بازار تهران که شما می توانید هر وسیله ای را در آنجا پیدا کنید. بازار تجریش در ضلع جنوب غربی میدان تجریش قرار دارد.

ایران مال:  یکی از بزرگترین و جذابترین پاساژ در ایران است که در بزرگراه شهید خرازی قرار دارد.

کاخ های سعد آباد، نیاوران، گلستان:  تهران به دلیل پایتخت بودن دارای کاخ خای لوکس شاهان ایران است که می توانید در این فصل به آنجا سر بزنید.

برج میلاد: برج میلاد با ارتفاع 435 متر بلندترین برج ایران است که در  بزرگراه حکیم غرب، بعد از بزرگراه چمران قرار دارد.

دربند: در بهترین نقطه تهران قرار گرفته و دارای آب و هوای عالی می باشد.

باغ پرندگان: شما می توانید انواع پرندگان زیبا و خاص را در این باغ ببینید. باغ پرندگان در بزرگراه شهید بابایی شرق، بعد از خروجی هنگام، لاین کندرو شهرک امید قرار گرفته است.

تهران گردی در زمستان

پیست اسکی توچال: پیست اسکی توچال یکی از محبوب‌ترین تفریحات زمستانی در تهران است که در بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران قرار گرفته است.

پیست اسکی آبعلی و دیزین: از تفریحات جذاب و پرطرفدار زمستانی در تهران به شمار می آید.

بهترین مسیرهای تهران گردی با اتومبیل

برای رفتن به مکان های تفریحی و دیدنی که هرکدام در نقاط مختلف تهران قرار دارند، داشتن خودرو ضروری می باشد. اگر به ساکن تهران هستید و یا قصد سفر به تهران را دارید و خودرویی در اختیار ندارید می توانید از خدمات اجاره خودرو در تهران استفاده کنید. شرکت های مختلفی در این صنعت حضور دارند که شما با تحقیق و بررسی می توانید یکی از سرشناسترین و معتبر ترین را انتخاب کنید.

چرا برای تهران گردی خودرو کرایه کنیم؟

زیرا تمام مکان های گردشگری و تفریح این شهر در این محله مستقر نیستند، یکی در شمالی ترین نقطه دیگری در شرقی ترین نقطه و… می باشد در نتیجه برای دیدن آنها نیاز است که خودرویی در اختیا داشته باشید. در صورتی که برای مدت در تهران هستید می توانید از خدمات اجاره ماشین استفاده کنید. که در زیر به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

شرایط اجاره ماشین در تهران

شما پس از انتخاب شرکت می بایست به روش های ارائه خدمات کرایه خودرو در تهران توجه کنید. این سرویس به دو صورت اجاره خودرو با راننده و کرایه ماشین بدون راننده به مشتریان قابل ارائه می باشد. در اجاره ماشین با راننده، به دلیل حضور راننده به عنوان نمایینده شرکت دیگر نیاز به ارسال مدارک نیستید. شما می توانید با کمترین زمان به مدت 10 ساعت خودرو را با راننده شخصی کرایه کنید و بدون توجه به ترافیک و نبود جای پارک از مسیر لذت ببرید و مکان ها را با دقت مشاهده کنید.

در اجاره خودرو بدون راننده شما می توانید از شرکت خودروی مورد علاقه خود را کرایه کنید و با حداقل 3 روز به راحتی به محل های مختلف بالا بروید. در این روش شما مستقل هستید و آزاده می توانید با برنامه ریزی به مکان ها بروید.

در اجاره خودرو شما در هزینه و وقت خود به شذت صرفه جویی خواهید کرد زیرا هزینه تاکسی در تهران بالا می باشد و ممکن است در تمامی ساعات شبانه روز نتوانید تاکسی پیدا کنید.

جمع بندی

ما سعی کردیم به بهترین مکانهای تهران اشاره کنیم. پیشنهاد ما به شما برای حضور در تهران دارا بودن خودرو می باشد.با توجه به جمعیت و ترافیک قطعا نمی توانید از وسیله های نقلیه استفاده کنید زیرا بیشتر زمان خود را می بایست در راه بگذرانید. با داشتن خودرو می توانید در هر ساعت از شبانه روزی به محل مورد نظر بروید

شرکت سعادت رنت این امکان را برای شما عزیزان فراهم اورده است که بتوانید به راختی بدون هیچ نگرانی و با شرایط آسان و قیمت مناسب ماشین دار شده و در شر بگردید. سعادت رنت ده سال است که در این صنعت فعالیت می کند و توانسته نمایندگی های فعال و رسمی در شهرهای مختلف ایران، ترکیه و امارات را تاسیس کند. در این مجموعه انواع خودرو با قیمت های مختلف قابل ارائه است که با توجه به بودجه خود می توانید اقدام به رزرو نمایید.