پنتاگون از دریافت «چند صد» گزارش جدید مشاهده «یوفو» خبر داد به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  پنتاگون از دریافت «چند صد» گزارش جدید مشاهده «یوفو» خبر داد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از سی‌بی‌اس‌نیوز، اداره جدید پنتاگون موسوم به واحد «رسیدگی به ناهنجاری‌ها در تمام نواحی» که در ماه جولای تاسیس […]

پنتاگون از دریافت «چند صد» گزارش جدید مشاهده «یوفو» خبر داد

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  پنتاگون از دریافت «چند صد» گزارش جدید مشاهده «یوفو» خبر داد  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از سی‌بی‌اس‌نیوز، اداره جدید پنتاگون موسوم به واحد «رسیدگی به ناهنجاری‌ها در تمام نواحی» که در ماه جولای تاسیس شد، از دریافت «چند صد» گزارش جدید رویت اجسام ناشناخته پرنده در آسمان خبر داد البته هیچکدام شواهدی مبنی بر حیات فرازمینی ارائه نداده‌اند.
این واحد پس از بیش از یک سال بررسی و پیگیری اجسام نانشناخته پرنده‌ای که خلبانان ارتش رویت کرده اما به دلیل هراس از بدنام شدن، تمایلی به گزارش آن نداشتند، ایجاد شد.
دفتر مدیریت اطلاعات ملی در ژوئن ۲۰۲۱ گزارش داد که بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۱، حدود ۱۴۴ مواجهه این‌چنینی وجود داشته که ۸۰ مورد آن با چندین سنسور حساس ضبط شده و ثبت شده‌اند.
سین کرکپاتریک، مدیر اداره ناهنجاری‌ها گفت که «از آن زمان به بعد، گزارش‌های بیشتری دریافت کردیم» و در پاسخ به تعداد این این ناهنجاری‌ها، از مشاهده «چند صد» مورد شی ناشناخته خبر داد.
بر اساس اعلام مقامات، گزارش به‌روزرسانی دفتر مدیریت اطلاعات ملی اعداد و ارقام را تا پایان سال جاری، به طور مشخص در گزارش جدید خود اعلام خواهد کرد.
این اداره برای بررسی این پرسش که آیا حیات فرازمینی وجود دارد یا نه، تاسیس شده و علاوه بر این، مخاطرات امنیتی ناشی از بسیاری از این مشاهدات را مورد بررسی قرار می‌دهد.
کنگره آمریکا در ماه مه سال جاری نخستین جلس استماع خود درباره این موضوع را پس از بیش از ۵۰ سال برگزار کرد و در جریان آن چندین تن از اعضا نسبت به فرازمینی بودن این اجسام یا فناوری جدید و ناشناخته چین، روسیه یا سایر دشمنان احتمالی آمریکا ابراز نگرانی کردند. امیدوارم براتون خبر   پنتاگون از دریافت «چند صد» گزارش جدید مشاهده «یوفو» خبر داد براتون مفید بوده باشه

 
2022-12-20 00:07:47