پرفسور «شمسی پور» سرمایه‌ای گرانبها برای کشور در عرصه علم است به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  پرفسور «شمسی پور» سرمایه‌ای گرانبها برای کشور در عرصه علم است  به گزارشهاریکا خبر، محمد علی زلفی گل ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت مقام علمی «پرفسور شمسی پور» که با حضور امام جمعه کرمانشاه، نایب رئیس […]

پرفسور «شمسی پور» سرمایه‌ای گرانبها برای کشور در عرصه علم است

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  پرفسور «شمسی پور» سرمایه‌ای گرانبها برای کشور در عرصه علم است  به گزارشهاریکا خبر، محمد علی زلفی گل ظهر پنجشنبه در همایش بزرگداشت مقام علمی «پرفسور شمسی پور» که با حضور امام جمعه کرمانشاه، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و جمعی از اساتید و رؤسای دانشگاه رازی در دانشگاه سالن اجتماعات شهید دکتر شهریاری برگزار شد، اظهار کرد: موفقیت پروفسور شمسی پور در مسیری رقم خورده که همواره خداوند را همیشه مرکز توجه قرار داده که همین امر سبب بروز برکات الهی در زندگی وی شده است.
وی با تاکید بر همراهی اعضای خانواده پروفسور شمسی پور به ویژه همسر ایشان با وی در مسیر موفقیت، افزود: موفقیت در یک خانواده زمانی رقم می‌خورد که انسجام و دوام در آن به چشم بخورد و آن زمان است که اعضای خانواده در مسیر موفقیت قرار می‌گیرند همانطور که فرزند پروفسور شمسی پور امروز در همان مسیری گام برداشته که پدر طی کرده و قطعاً در آینده جز افراد مؤثر در پیشرفت جامعه خواهند بود.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به دستاوردها و اقدامات پروفسور شمسی پور، تصریح کرد: آنچه که امروز از تأثیرات حضور این شخصیت علمی قابل بیان است شامل تربیت ۱۵۰ استاد دانشگاه در کشور و تحریر ۱۰ هزار مقاله با بیش از ۱۰۰ هزار ارجاع بوده و همچنین راه‌اندازی مجدد نشریه انجمن شیمی آمریکا به عنوان یک اقدام خدا پسندانه توسط این پروفسور بنام صورت گرفت.
زلفی گل با اشاره به اینکه وجود شخصیت علمی و دانشمندی در ایران همچون پروفسور شمسی پور منشأ خیر و برکت است، بیان کرد: با وجود ریاست ۲۰ ساله این دانشمند علمی در انجمن شیمی ایران اما کمترین دستمزد را دریافت نکرد و حتی به‌صورت شخصی هم هزینه‌هایی در مسیر پیشرفت علم صرف کردند که این نشان از وجود با برکت وی است.
وی ادامه داد: پرفسور شمسی پور نمونه بارز یک انسان با معرفت است که با وجود در اختیار داشتن موقعیت‌های بسیار مناسب در کشور اما ترجیح داد در شهر و زادگاه خود مشغول خدمت شود و نیاز استان خود را برای رفع و توسعه شناسایی و درک کرده تا در این مسیر مؤثر باشد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد: امروز پروفسور شمسی پور یک سرمایه نمادین برای مردم ایران است و حضور وی در هر جایگاه و مکانی ثمر بخش و با ارزش بوده پس باید تا این سرمایه‌ها در اختیار هستند باید قدردان آنها باشیم.
زلفی گل تاکید کرد: وجود پرفسور شمسی پور در هر مکانی که قرار بگیرد به آنجا ارزش و قیمت می‌بخشد و امروز این شخصیت برجسته کرمانشاهی به علم دانش ایران اعتبار و ارزش بخشیده است. امیدوارم براتون خبر   پرفسور «شمسی پور» سرمایه‌ای گرانبها برای کشور در عرصه علم است براتون مفید بوده باشه

 
2023-05-27 13:06:12