وزن و قیمت پروفیل همراه با مشخصات فنی در شهرآهن مجموعه آهن آلات شهر آهن یکی از مجموعه های فعال در زمینه فروش انواع پروفیل و مقاطع فولادی است. این مجموعه همواره اطلاعات دقیقی در خصوص وزن و قیمت پروفیل در اختیار افراد قرار می دهد. با استفاده از این اطلاعات می توان زمان مناسب […]

وزن و قیمت پروفیل همراه با مشخصات فنی در شهرآهن

مجموعه آهن آلات شهر آهن یکی از مجموعه های فعال در زمینه فروش انواع پروفیل و مقاطع فولادی است. این مجموعه همواره اطلاعات دقیقی در خصوص وزن و قیمت پروفیل در اختیار افراد قرار می دهد. با استفاده از این اطلاعات می توان زمان مناسب برای خرید پروفیل را تخمین زد.

هنگام خرید انواع پروفیل باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرید. یکی از مهم‌ ترین موارد در این زمینه، بررسی وزن پروفیل خواهد بود. با توجه به اینکه پروفیل‌ ها امروزه نقش قابل‌ توجهی در ساخت‌ و ساز و همچنین بالا بردن کیفیت سازه‌ ها دارند، تقاضا برای خرید آن‌ ها به میزان قابل‌ توجهی افزایش داشته‌ است. در صنعت ساختمان‌ سازی انواع پروفیل و میلگرد می‌ توانند برای محکم‌ سازی بناها به کار گرفته شوند. با این‌ وجود برای خرید این مقاطع فلزی نیاز است که مشخصات فنی محصول را مورد بررسی قرار دهید.

وزن پروفیل را با توجه به چند مؤلفه حساب می‌ کنند. برای اعلام وزن پروفیل باید نوع ساختار، طول و ضخامت محصول در نظر گرفته شوند. با به دست آوردن اطلاعات کافی می‌ توان برای اعلام قیمت پروفیل اقدام کرد. چنانچه به‌ دنبال کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید انواع پروفیل با استانداردهای مختلف هستید، می‌ توانید با کارشناسان فروش مجموعه شهرآهن تماس بگیرید.

وزن پروفیل

همانگونه که عنوان کردیم، برای خرید انواع پروفیل یکی از مهم‌ ترین فاکتورها، وزن محصول خواهد بود. مؤلفه‌ های مختلف را برای اعلام وزن پروفیل محاسبه می‌ کنند. به‌ عنوان مثال با در نظر گرفتن ضخامت، طول و نوع ساختار پروفیل می‌ توان وزن آن را اعلام کرد. علاوه‌ بر این با توجه به فرمول موجود می‌ توان وزن مخصوص پروفیل را بر اساس کیلوگرم اعلام نمود. این شرایط برای خریداران اهمیت بالایی دارد.

با بررسی لیست جدول وزنی انواع پروفیل تولید شده توسط کارخانه‌ های مختلف می‌ توانید برای خرید این مقطع فلزی اقدام نمایید. وزن پروفیل قوطی مربعی و همچنین وزن قوطی پروفیل 2×2 را بر اساس فرمول‌ های استاندارد بدست می آید. به همراه این موارد مجموعه شهرآهن با ارائه جدول وزن پروفیل قوطی مستطیلی در ضخامت‌ های مختلف و سایزهای گوناگون شما را یاری می‌ کند تا بتوانید جزئیات محصول مورد نظر را به دست آورید. چنانچه قصد خرید انواع پروفیل با شاخه‌ هایی به طول ۶ متر یا ۱۲ متر را دارید، می‌ توانید از جدول وزنی ارائه‌ شده استفاده کنید و قیمت محصول را نیز بدست آورید. با توجه به اینکه قوطی مستطیل امروزه کاربرد فراوانی در صنایع گوناگون مانند: ساختمان‌ سازی، اسکلت‌ های فلزی و همچنین جرثقیل‌ های مرتفع دروازه‌ ای دارد، تقاضا برای خرید این محصول بالا رفته‌ است. این قوطی‌ ها با طول و عرض متفاوت و با وزن‌ های گوناگون در بازار عرضه می‌ شوند. علاوه‌ بر این برای بدست آوردن وزن پروفیل مستطیلی باید ضخامت محصول نیز در نظر گرفته شود.

قیمت پروفیل

پروفیل‌ هایی که در کارخانجات تولیدی کشور ما عرضه می‌ شوند، کیفیت بسیار بالایی دارند. به‌ همین‌ علت علاوه‌ بر خریداران داخلی، تقاضا برای خرید این محصولات از کشورهای همسایه نیز بالاتر رفته‌ است. با توجه به اینکه برای تولید پروفیل از بالاترین استانداردها استفاده می‌ شود، کیفیت ساخت آن‌ ها نیز به میزان قابل‌ توجهی بالا بوده و می‌ توان انواع پروفیل سبک، پروفیل آلومینیوم، پروفیل گالوانیزه و پروفیل Z را خریداری کرد.

فاکتورهای مختلفی برای اعلام قیمت روز قوطی و پروفیل در نظر گرفته می‌ شوند. چنانچه به‌ دنبال اطلاع از قیمت پروفیل هستید باید بدانید که چندین مؤلفه در این زمینه تاثیرگذاری خود را نشان می‌ دهند. به‌ عنوان مثال: ضخامت پروفیل از جمله مؤلفه‌ هایی است که برای اعلام قیمت این محصول در نظر گرفته می‌ شود. علاوه‌ بر این، شرکت و برند تولیدکننده نیز با توجه به اینکه از استانداردهای خاصی پیروی می‌ کنند، می‌ تواند به‌ عنوان یک فاکتور مهم دیگر در اعلام قیمت پروفیل آهن تاثیرگذاری خود را نشان دهد.

این پایان کار نیست و با توجه به اندازه‌ قوطی و وزن پروفیل نیز قیمت آن اعلام خواهد شد. در کنار تمام این موارد باید برای اعلام قیمت پروفیل آهنی و پروفیل آلومینیومی تغییرات ارز و همچنین قیمت جهانی بازار آهن را نیز در نظر گرفت.

با توجه به اینکه مجموعه شهرآهن وزن انواع پروفیل را در یک جدول به شما ارائه می‌ دهد، می‌ توانید با در نظر گرفتن آن برای دریافت قیمت پروفیل نیز اقدام نمایید. چنانچه به‌ دنبال اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت میلگرد و پروفیل هستید و قصد خرید انواع پروفیل آهنی با استانداردهای گوناگون را دارید، می‌ توانید از کارشناسان فروش مجموعه شهرآهن اطلاعات کافی بدست آورید.