مارک زاکربرگ: برای تجربه واقعی‌تر متاورس به شبکه اینترنت قدرتمندتری نیاز است مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا (فیسبوک سابق) می گوید برای اینکه کاربران حس واقعی تری را در دنیای مجازی  متاورس تجربه کنند، علاوه بر عینک های هوشمند و هدست های واقعیت مجازی، نیاز به دسترسی به یک شبکه اینترنتی پیشرفته و قدرتمندتر دارند. […]

مارک زاکربرگ: برای تجربه واقعی‌تر متاورس به شبکه اینترنت قدرتمندتری نیاز است

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا (فیسبوک سابق) می گوید برای اینکه کاربران حس واقعی تری را در دنیای مجازی  متاورس تجربه کنند، علاوه بر عینک های هوشمند و هدست های واقعیت مجازی، نیاز به دسترسی به یک شبکه اینترنتی پیشرفته و قدرتمندتر دارند. زاکربرگ می گوید برای اینکه متاورس به ​​جاه طلبی های خود برسد، باید یک اتصال اینترنتی قوی در نظر گرفته شود که بتواند تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

مارک زاکربرگ: برای تجربه واقعی‌تر متاورس به شبکه اینترنت قدرتمندتری نیاز است.”

کاربران متاورس در دنیای مجازی می توانند با همکاران، دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنند و خریدهای مجازی یا بازی انجام دهند. متاورس این روزها توجه بسیاری از شرکت ها را به خود جلب کرده است و مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، اکنون می گوید برای اینکه کاربران حس واقعی تری را در این دنیای مجازی تجربه کنند، علاوه بر تجهیزات هوشمند، به سرعت بالا نیز نیاز دارند. اینترنت عینک و هدفون واقعیت مجازی. همچنین دسترسی داشته باشید.

وی معتقد است اگر متاورس با پیشرفت چشمگیری در شبکه های مخابراتی و نحوه اتصال کاربران به آن همراه نباشد، نمی تواند به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران باشد و در واقع نمی تواند نقش و هدفی را که از آن انتظار می رود، ایفا کند.

زیرساخت‌های مخابراتی متاورس

زیرساخت‌های مخابراتی متاورس

طبق گزارش هاریکا خبر نیاز متاورس به شبکه اینترنت قدرتمندتر است تا برای کاربران تجربه واقعی تری احساس کنند. دن رابینوویتز، معاون ارتباطات متا، در کنفرانس خبری در کنگره جهانی موبایل 2022 گفت که اینترنت داخلی و شبکه های تلفن همراه هنوز برای انتقال آماده نیستند.

وی خاطرنشان کرد: برای تحقق رویای متاورس، فناوری های اتصال باید پیشرفت چشمگیری را تجربه کنند و در گام بعدی این یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد. وی همچنین افزود که این شرکت در حال توسعه همکاری با شرکت های مخابراتی است.

پروژه های زیادی در متاورس در حال انجام است و سرعت اینترنت و زیرساخت‌های مخابراتی متاورس یکی از نیازهای اصلی این دنیای مجازی است که نمی توان آن را نادیده گرفت. رابینوویچ می گوید باید زبان مشترکی در عملکرد شبکه های اینترنتی ایجاد شود تا بتوان از متاوارز به معنای واقعی استفاده کرد.