نصب سقف کشسان امروزه نصب سقف کشسان به علت داشتن سرعت بالا در هنگام نصب و راه اندازی طرفداران بسیاری پیدا کرده و نصب بسیار بالایی در حوزه بازسازی دکوراسیون داخلی داشته است . این نوع از سقف کاذب برای بازسازی ساختمان ها گزینه بسیار خوبی محسوب میشود. برای اصلاحات سقف های منزل و محل […]

نصب سقف کشسان

امروزه نصب سقف کشسان به علت داشتن سرعت بالا در هنگام نصب و راه اندازی طرفداران بسیاری پیدا کرده و نصب بسیار بالایی در حوزه بازسازی دکوراسیون داخلی داشته است . این نوع از سقف کاذب برای بازسازی ساختمان ها گزینه بسیار خوبی محسوب میشود.

برای اصلاحات سقف های منزل و محل کار میتوانید به راحتی از سقف کشسان بهره بگیرید.. از طرفی انعطاف پذیری و تنوع در رنگ و مدل این محصولات باعث می شود تا به کمک آن، ابتکار در طراحی دکوراسیون داخلی محیط مسکونی را شاهد باشید.

سقف کشسان در آشپزخانه

سقف کشسان در آشپزخانه , میتوانید برای اصلاح سقف خانه خود سقف کشسان آشپزخانه را به عنوان یکی از موارد مناسب در نظر بگیرید. و در آن از ورقه های غیر قابل اشتعال بهره گیری کنید. این مواد به کار برده شده به گرما واکنشی نداده و می‌توانید به راحتی از آن برای سقف آشپزخانه بهره گیری کنید.

سقف کشسان برای آشپرخانه فواید و کاربرد بسیار زیادی دارد .به علت وجود شرایط دمایی و رطوبت بالا در آشپزخانه به علت آشپزی ، می‌توانید سقف آشپزخانه خانه خویش را از نوع سقف کشسان مزین کرده و دوام بیشتری را از آن انتظار داشت.

انواع سقف های کاذب می‌تواند مزایای متعددی را برای شما جدا از فواید گفته شده داشته باشند و در بازسازی بسیار موثر واقع شوند.

طرح های سقف کشسان محدود نیستند و میتوانید به راحتی از هر طرحی که مدنظرتان است استفاده کرده و بهره مند شوید.

از کاربرد های بسیار زیاد این سقف استفاده در اماکن تجاری و ادارات است . سقف کشسان  نخستین بار در فرانسه تولید و به بهره برداری رسید.

برای خانه ها و دکوراسیون داخلی سقف کشسان بسیار گزینه مناسبی محسوب میشود. این سقف‌ها می‌توانند به عنوان یک نوع پوشش برای دیوار ها نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

این سقف قابل استفاده درسقف  آشپزخانه نیز میباشد و نوع خاص و منحصر به فردی از آسمان مجازی را می‌تواند برای سقف شما فراهم کند.

شرکت سقف کشسان آکس کناف و سقف کشسان نگین الماس از اولین شرکت های تولید و اجرای سقف کشسان در ایران بوده وکلیه خدمات سقف کاذب را با بهترین کیفیت برای شما در محل مورد نظر به اجرا در می آورند.

سقف کشسان آشپزخانه چگونه نصب میشود ؟

سقف کشسان آشپزخانه چگونه نصب میشود ؟ ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که در هنگام بازسازی برای آشپرخانه چه نوع سقف و با چه متریالی استفاده کنیم؟ قطعا این پرسش برای خانم های خانه دار درهنگام بازسازی منزل و برای صاحبین رستوران ها در هنگام اجرای دکوراسیون مناسب پیش آمده است.  حال شاید بپرسید آیا سقف کشسان آشپرخانه نیز مدل های خاصی دارد و این مدل ها چه تفاوتی با یک دیگر دارند ؟

چه فرقی میکند که برای سقف آشپرخانه خود از سقف معمولی استفاده کنیم و یا سقف های کششی با حالات مختلف؟ در دوران کنونی با  کم تر شدن مساحت خانه ها ،  قسمت های  اصلی و فرعی آن نیز به مراتب مساحت کمتری از خانه را به خود اختصاص داده اند. فضای آشپزخانه هم به عنوان  مکانی برای تهیه آشپزی و غذاخوری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و باید به نحوه چیدمان آن با توجه به معماری دکوراسیون داخلی دقت زیادی کرد.