موافقت وزیر علوم با ایجاد دو دانشکده در مراغه به گزارش کانال خبری ایران از اخبار آذربایجان شرقی ،نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر علوم با ایجاد دو دانشکده هنر و فسیل شناسی در مراغه خبر داد. علی علیزاده نماینده مردم‌ مراغه پس از دیدار خود با وزیر علوم […]

موافقت وزیر علوم با ایجاد دو دانشکده در مراغه

به گزارش کانال خبری ایران از اخبار آذربایجان شرقی ،نماینده مردم مراغه و عجبشیر در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزیر علوم با ایجاد دو دانشکده هنر و فسیل شناسی در مراغه خبر داد.

علی علیزاده نماینده مردم‌ مراغه پس از دیدار خود با وزیر علوم گفت:

در این دیدار مقرر شد ابلاغیه انتقال دانشکده علوم پایه و دانشکده فنی مهندسی هم از مراغه باطل و اجرای آن سریعاً متوقف شود.

دو دانشکده مذکور همچنان به عنوان دو دانشکده فعال به فعالیت‌های علمی خود ادامه خواهند داد و در دفترچه کنکور سال جاری برای سال تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰دانشجو خواهند پذیرفت.

دانشکده های کشاورزی، علوم انسانی و علوم پایه دانشگاه مراغه هم توسعه خواهد یافت و این دانشکده‌ها در منطقه به عنوان مرکز عمل خواهد کرد.

تصمیمات مورد توافق در جلسه با وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری و دبیر شورای ساماندهی آموزش عالی کشور، بعد از تصویب در شورای ساماندهی آموزش عالی کشور ابلاغ خواهد شد.