لوگوموشن قلب تپنده کسب و کار شما   شاید برایتان پیش آمده که لوگوی یک برند با یکبار دیدن تا آخر عمر در ذهنتان مانده باشد؛ بنظرتان علت چیست؟ در برخی از ویدیوهایی که در فضای مجازی پخش می شود در ابتدا و یا در انتهای ویدیو یک لوگو به صورت متحرک و با صدا […]

لوگوموشن قلب تپنده کسب و کار شما

 

شاید برایتان پیش آمده که لوگوی یک برند با یکبار دیدن تا آخر عمر در ذهنتان مانده باشد؛ بنظرتان علت چیست؟

در برخی از ویدیوهایی که در فضای مجازی پخش می شود در ابتدا و یا در انتهای ویدیو یک لوگو به صورت متحرک و با صدا پخش می شود و باعث جلب توجه شما می شود، نام این لوگوی متحرک لوگوموشن است.

در اینجا می خواهیم به این لوگوی متحرک که باعث ثبت برند شما در ذهن ها و برندسازی قوی می شود، بپردازیم.

بسیاری از خدماتی که دارای لوگوی خاص هستند به دنبال ساخت لوگوموشن می روند تا لوگو که شناسنامه کاریشان محسوب می شود را بیشتر در خاطر مخاطبان هدف و یا غیر هدف خود نگه دارند.

اگر تصمیم گرفته اید تا برای برند خود به دنبال ساخت لوگوموشن باشید پیشنهاد می شود خواندن این مقاله را از دست ندهید.

ساخت لوگوموشن چه کمکی به ما می کند ؟

بسیاری از برندهای مطرح دنیا که از ابتدا معروف نبوده اند و به مرور زمان به این جایگاه رسیده اند و همواره سعی کرده اند از تمامی روش هایی که باعث می شوند تا در خاطر مردم بمانند، استفاده کرده اند.

شاید این نکته خیلی ابتدایی به نظر برسد که لوگو متحرک مانندخونی است که باید در رگ های کسب و کار شما جریان پیدا کند تا بتوانید خود را همیشه در معرض دید همگان قرار دهید.

در واقع در ابتدای شروع فعالیتتان این نکته بسیار ضروری و مهم است که همیشه از روش ها و تکنیک هایی که منتهی به این مورد می شود تا عموم مردم شما را به وسیله لوگو و یا نامتان به خاطر بیاورند استفاده نمایید.

سوالی که ممکن است به ذهن شما برسد این مورد است که چرا خود را به وسیله لوگو به مردم معرفی کنید و نام شما هیچ نقشی نداشته باشد؟

جواب این سوال در این است که اغلب لوگوها برگرفته از نام تجاری هستند علاوه بر این ممکن است نام تجاری شما تکراری باشد اما لوگوی شما مانند اثر انگشتتان منحصربه فرد و متعلق به خود شما خواهد بود.

همین مورد آخر کافیست تا به شما به این نتیجه برسید که باید به فکر ساخت لوگوموشن برند کاری خود باشید تا از رقیبان خود جا نمانید.

در واقع در عصر حاضر سنتی عمل کردن دیگر جایی ندارد و باید از روش های نوین برای فروش استفاده نمایید تا بتوانید در زمینه کاری خود موفق باشید به قول معروف از دل برود هر آن که از دیده برفت!

 

 

لوگوموشن چیست ؟

در ابتدای مقاله به ماهیت لوگوموشن پرداخته شد اما شاید برخی هنوز به طور کلی راجع آن اطلاع ندارند و این مفهوم کمی برای آن ها گنگ باشد.

لوگوموشن برگرفته از دو کلمه لوگو و موشن می باشد؛ لوگو که برای همگان یک مفهوم روشن و واضح را دارد و به عقیده اکثر افراد شناسنامه کاری است اما منظور از موشن هم تصاویری هستند که به صورت متحرک پخش می شوند.

حالا با توجه به توضیحات بالا منظور از لوگو متحرک، همان لوگوی شماست که متحرک و موسیقی دار شده است.

ساخت لوگو متحرک زمان بر است؟

معمولا اگر این کار را به متخصصان بسپارید زمان زیادی طول نمی کشد، پیشنهاد ما به شما این است که برای ساخت لوگوموشن خود یک گروه حرفه ای را انتخاب کنید تا زمان زیادی را برای طراحی از شما نگیرد.

مجموعه ایران مایند یکی از شرکت های متخصص در زمینه ساخت لوگوموشن می باشد که شما می توانید با کارشناسان این شرکت برای ساخت لوگوموشن در ارتباط باشید.

لوگوموشن رایگان، منطقی به نظر می رسد؟

شاید دیده باشید که در برخی از سایت ها تبلیغ لوگوموشن رایگان نمایش داده می شود اما تا به حال فکر کرده اید که چرا باید این عنصر حیاتی کسب و کار شما را رایگان انجام دهند؟

لوگوموشن رایگان که حسابی هم سر و صدا کرده یکسری فایل های آماده است که شما همه جا می توانید پیدا کنید. شاید فردا پسفردا عین لوگوموشنتان را که به اسم رایگان برایتان زده اند در تبلیغات تلویزیونی رقیبتان ببینید! بعید نیست.

خلاصه مطلب

در کلام اخر می خواهم بگویم لوگوی متحرک شما می تواند در تبلیغات شما، ویدیو هایتان، پست ها و استوری هایتان برای برندینگ شما بارها و بارها استفاده شود. شک نکنید هزینه ای که برای برندینگتان می کنید سرمایه گذاری است. پس به سراغ لوگوموشن رایگان که در نهایت یک فایل بی کیفیت غیر یونیک است نروید.حرفه ای بودن رمز پیشرفت بزرگان است!