لوله سیلندری چیست و چه کاربردی دارد؟ لوله سیلندری با کیفیت و مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ کاربرد لوله های سیلندری چیست؟ لوله سیلندری یا لوله بدون درز نوعی از لوله های فولادی هستند که دارای ضخامت بالا هستند و می توانند فشارهای بالا را تحمل کنند. در صنعت برای مصارف مختلف از جمله هواپیماسازی، […]

لوله سیلندری چیست و چه کاربردی دارد؟

لوله سیلندری با کیفیت و مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ کاربرد لوله های سیلندری چیست؟

لوله سیلندری یا لوله بدون درز نوعی از لوله های فولادی هستند که دارای ضخامت بالا هستند و می توانند فشارهای بالا را تحمل کنند. در صنعت برای مصارف مختلف از جمله هواپیماسازی، ساخت ماشن آلات مختلف صنعتی، جک ها و پمپ سازی آسانسورها از لوله سیلندری استفاده می شود.

پارس کانینگ بزرگترین مرجع آبکاری کروم سخت، شفت هاردکروم و لوله سیلندری در ادامه به بررسی ویژگی های منحصر به فرد لوله های سیلندری پرداخته و راهنمایی های لازم برای خرید لوله سیلندری را در اختیار شما قرار داده است.

ویژگی های لوله سیلندری

در فرایند ساخت لوله های سیلندری با ایجاد کشش سرد بوسیله ی روش های سرمایش یا گرمایش روی فولاد بدون درز لوله های سیلندری با ضخامت بالا و بسیار مقاوم می سازند. این لوله ها در اشکال مدور با سطح مقطع دایره ای و توخالی ساخته می شوند و دارای وزنی به نسبت کمتر از فولاد هستند. در برخی صنایع مانند جک سازی از لوله سیلندری مربعی یا مستطیلی نیز استفاده می شود.

لوله سیلندری در ظاهر دارای شکلی صاف و صیقل داده شده است و سطح داخلی آن نیز صاف و براق است. مقاومت لوله سیلندری در برابر هرگونه نشتی تضمین شده است. ساخت این لوله ها و نصب و تعمیر آن ها کار پیچیده ای نیست و از مزیت های دیگر استفاده از آن ها به شمار می آید.

در بسیاری ماشین آلات هیدرولیکی و حفاری، روغن را توسط لوله سیلندری منتقل می کنند زیرا این لوله ها قابلیت تحمل فشارهای بالای هیدرولیکی را دارا هستند و هنگام حمل روغن، فشار در تمام قسمت های لوله به یک اندازه هدایت می شود. سایز، قطر و ابعاد لوله های سیلندری متفاوت است و بسته به سفارش مشتری و کاربرد مورد نیاز تعیین می شود.

این لوله های به علت برخورداری از استحکام بی نظیر در صنایع مهم و کاربردی مورد نیاز هستند. برخی دیگر از موارد استفاده ی لوله های سیلدری را در زیر مشاهده می کنید:

* صنایع پنوماتیک

* صنایع خودروسازی

* ساخت انواع لوله های گاز

* ساخت سیلندر

* صنایع ساخت جک هیدرولیک

* ساخت مخازن فشارقوی

هرچه ضخامت لوله سیلندری بیشتر باشد استحکام و مقاومت آن بیشتر است. طول استاندارد لوله های سیلندری اغلب از 6 متر تا 8 متر است اما قابلیت برش دادن آن ها متناسب با نیاز مصرف کننده و کاربرد لوله وجود دارد.

مزایای استفاده از لوله سیلندری

لوله های سیلندری دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را نسبت به سایر محصولات مشابه متمایز می کند. وزن سبک، اصطکاک کم، ایجاد فشار برابر در تمام قسمت ها، تحمل فشارهای بالا، ضربه گیر بودن و حمل و نقل آسان از مزیت های استفاده از لوله های سیلندری به حساب می آیند.

استحکام بالای این لوله ها به علت فرایند ساخت پرچالش آن ها و بدون درز بودن این لوله ها از دیگر مواردی ست که استفاده از آن ها را مفید و مقرون به صرفه می کند.

قیمت لوله سیلندری

عوامل مختلفی در تعیین قیمت لوله سیلندری موثرند. لوله های سیلندری مقاطع فولادی پرکاربردی در حوزه های مختلف صنعتی از جمله ساخت بالابر، جک های صنعتی، لیفتراک و کامیونت ها به حساب می آیند که از آلیاژهای فولاد با مشخصات گوناگون ساخته می شوند. برای استعلام دقیق قیمت لوله سیلندری باید مشخصات لوله سیلندری مورد نظرتان را همراه با ابعاد آن با کارشناسان ما در میان بگذارید تا از قیمت روز آن مطلع شوید.

کیفیت ساخت لوله های سیلندری با توجه به میزان فشاری که باید تحمل کنند و کاربرد آن ها متفاوت است.

 

سفارش و خرید لوله سیلندری

گروه صنعتی پارس کانینگ ارائه دهنده ی لوله های سیلندری در ابعاد و اندازه های مختلف با ویژگی های درجه یک است. برای سفارش یا خرید لوله سیلندری، شفت هاردکروم رومانی و لوله سیلندری رومانی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید و مشاوره های لازم را پیش از خرید لوله سیلندری رومانی از مهندسان مجموعه ی پارس کانینگ دریافت کنید.

در پارس کانینگ لوله سیلندری متناسب با نیاز مشتری برش داده شده و به دست مصرف کننده خواهد رسید

دریافت کلیه خدمات آبکاری کروم سخت از تیم مجرب گروه صنعتی پارس کانینگ راهنمایی های لازم را دریافت کنید.