ورق استیل ۳۰۴ خش دار محصولی است که در دسته ورق های استیل دکوراتیو جای می گیرد. این محصول همچون دیگر ورق های استیل ۳۰۴ غیر مغناطیسی بوده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی، سایش و رطوبت از خود نشان می‌ دهد. به طور معمول قیمت این ورق استیل نسبت به انواع دیگر ورق استیل […]

ورق استیل ۳۰۴ خش دار محصولی است که در دسته ورق های استیل دکوراتیو جای می گیرد. این محصول همچون دیگر ورق های استیل ۳۰۴ غیر مغناطیسی بوده و مقاومت بالایی در برابر خوردگی، سایش و رطوبت از خود نشان می‌ دهد. به طور معمول قیمت این ورق استیل نسبت به انواع دیگر ورق استیل ۳۰۴، اندکی بیشتر است. این تفاوت قیمت به دلیل فرایندهایی است که برای خش دار کردن این محصول انجام می شود.

 

قیمت ورق استیل 304

 

ورق استیل خش دار چیست؟

ورق استیل خش دار یکی از انواع ورق های استیل است که به دلیل برخورداری از زیبایی ظاهری عموماً مصارف زینتی دارد. در حقیقت ورق استیل خش دار همان ورق استیل معمولی است که طی عملیات برس زنی خش دار شده و از نظر ظاهری تغییر کرده است. خش دار کردن ورق استیل، کیفیت آن را تحت تاثیر قرار نمی دهد و تنها ظاهر آن را زیباتر می‌ کند. در حال حاضر انواع ورق های استیل خش دار در بازار به فروش می رسد. به طور معمول اغلب این ورق ها از نوع ورق استیل ۳۰۴، ۳۱۶ یا ۴۳۰ هستند. ورق های استیل ۳۰۴ و ۳۱۶ خش دار عموما در شرایطی که نیاز به مقاومت بیشتر در برابر خوردگی وجود دارد به کار می‌ روند. ورق استیل ۴۳۰ خش دار نیز که از نوع ورق های بگیر است بیشتر در مصارف دکوری کاربرد دارد. کاربردهای انواع ورق استیل خش دار گسترده و بسیار متنوع است. از ساخت تجهیزات آشپزخانه، زیورآلات و وسایل دکوری گرفته تا پوشش دیوار، بدنه آسانسور و تولید لوازم خانگی همه از مواردی هستند که از ورق استیل خش دار در آنها استفاده می شود. می‌ توان گفت ورق استیل خش دار به عنوان یکی از پرطرفدارترین ورق های استیل دکوراتیو شناخته می شود. مقاومت بسیار خوب، طول عمر بالا، کارایی، زیبایی ظاهری و قیمت مناسب مزیت هایی هستند که موجب شده اند ورق استیل خش دار از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

 

قیمت ورق استیل ۳۰۴

 

قیمت ورق استیل ۳۰۴ خش دار در بازار

در میان انواع ورق های استیل خش دار، ورق استیل ۳۰۴ خش دار به علت کیفیت بالا و قیمت مناسب بسیار پرطرفدار است. مقاومت بالا در برابر اکسیداسیون، خاصیت آستنیتی، انعطاف پذیری و دیگر مزیت های ورق استیل ۳۰۴، این ورق را به محصولی پرکاربرد تبدیل کرده است. اما قیمت ورق استیل ۳۰۴ خش دار نیز به عنوان مزیتی مهم برای این محصول شناخته می‌ شود. از آنجایی که این ورق استیل با وجود کیفیت بالا قیمتی مقرون به صرفه دارد اغلب نسبت به بسیاری دیگر از محصولات مشابه ترجیح داده می‌ شود. ناگفته نماند که انواع ورق استیل ۳۰۴ خش دار از نظر قیمت با یکدیگر تفاوت دارند. طبیعتاً قیمت ورق استیل ۳۰۴ طلایی خش دار از ورق های استیل ۳۰۴ خش دار معمولی بیشتر است. همچنین قیمت ورق استیل ۳۰۴ خش دار فابریک خارجی با ورق هایی که بعداً و تحت عملیات سنگ زنی خش دار شده اند متفاوت است.

ورق استیل براق چه مشخصاتی دارد؟

سطح صاف و صیقلی ورق استیل براق مشخصه بارز این محصول است. به دلیل این سطح براق و درخشان عموماً از این ورق در موقعیت‌ هایی استفاده می‌ شود که ظاهر کار اهمیت زیادی دارد. از آنجایی که سطح ورق استیل براق بسیار صاف و فاقد برجستگی و فرورفتگی است، به راحتی می توان آن را تمیز کرد. از این نظر ورق استیل براق نسبت به دیگر ورق های استیل برتری دارد. البته باید در نظر داشت همانطور که ورق استیل براق به راحتی پاک می شود، به سرعت نیز لک بر می‌ دارد. به همین دلیل بهتر است در اماکن پرتردد از آن استفاده نشود.  ورق استیل براق را می‌ توان در گریدهای گوناگون تولید کرد. به طور معمول این ورق در گریدهای ۴۲۰، ۴۳۰ و ۳۰۴ تولید می‌ شود. ورق های استیل براق ۴۲۰ و ۴۳۰ که از نوع ورق های بگیر هستند، علیرغم کیفیت بالا نسبت به ورق استیل ۳۰۴ براق ضعیف ترند. به همین دلیل می توان گفت که ورق استیل ۳۰۴ براق طرفداران بیشتری دارد. مقاومت بالا در برابر خوردگی، انعطاف‌ پذیری زیاد، فرم پذیری مناسب و خاصیت آستنیتی از جمله ویژگی‌ های بارز ورق استیل ۳۰۴ براق به شمار می‌ رود. به دلیل این ویژگی‌ ها و با وجود اینکه قیمت ورق استیل ۳۰۴ براق نسبت به انواع ورق استیل بگیر براق بیشتر است، ولی استفاده از آن رواج زیادی دارد.