قابلیت‌های جدید رابط کاربری MIUI 13 شیائومی رابط کاربری Xiaomi MIUI 13 با تغییراتی در نمایش زمان نمایش (SoT)، تصاویر پس زمینه فوق العاده، اسکن اسناد و برخی ویژگی های دیگر ارائه می شود. شیائومی به دلیل ایجاد تغییرات در نسخه‌های بتای رابط کاربری هفتگی خود شناخته شده است. اکنون نسخه بتای MIUI 21.12.4 قبل […]

قابلیت‌های جدید رابط کاربری MIUI 13 شیائومی

رابط کاربری Xiaomi MIUI 13 با تغییراتی در نمایش زمان نمایش (SoT)، تصاویر پس زمینه فوق العاده، اسکن اسناد و برخی ویژگی های دیگر ارائه می شود.

شیائومی به دلیل ایجاد تغییرات در نسخه‌های بتای رابط کاربری هفتگی خود شناخته شده است. اکنون نسخه بتای MIUI 21.12.4 قبل از رونمایی از نسخه پایدار MIUI 13 با تغییرات اساسی در طراحی و اضافه یا حذف برخی ویژگی ها معرفی شده است. با ما همراه باشید تا از قابلیت‌های جدید رابط کاربری MIUI 13 شیائومی اطلاع داشته باشید.

به گزارش gizmochina، در نسخه بتا MIUI 21.12.4 علاوه بر اضافه شدن دو ویژگی و حذف یک عدد، تغییراتی در ویژگی های قبلی موجود نیز اعمال شده است.

نمایش زمان روشن‌ ماندن نمایشگر

حذف قابلیت نمایش زمان روشن‌ ماندن نمایشگر (SoT) و سوپر والپیپر‌ها

حذف قابلیت نمایش زمان روشن‌ ماندن نمایشگر (SoT) و سوپر والپیپر‌ها :

اول از همه، در آخرین نسخه بتا MIUI، دیگر گزینه ای برای نمایش زمان SOT وجود ندارد. گوگل همزمان با معرفی اندروید 12 این قابلیت را حذف کرد و حالا به نظر می رسد شیائومی نیز قصد دارد با دنبال کردن این غول جستجو، این قابلیت را برای رابط کاربری MIUI 13 حذف کند.

در حال حاضر، این تغییر فقط برای گوشی های شیائومی اعمال می شود که دارای رابط کاربری مبتنی بر اندروید 12 هستند.

اگر کاربر همچنان می‌خواهد بداند صفحه گوشی او چه زمانی روشن است، باید از برنامه‌های شخص ثالث در Google Play استفاده کند.

غول فناوری چینی علاوه بر حذف قابلیت نمایش زمان روی صفحه در نسخه بتا MIUI 21.12.4، والپیپرهای فوق العاده را نیز حذف کرده است.

شیائومی در MIUI 12 والپیپر جدید به نام Super Wallpapers معرفی کرد که مدل های سه بعدی و متحرک زمین و مریخ بودند. این مدل‌های سه‌بعدی بر اساس آخرین داده‌های اکتشاف فضایی ساخته شده‌اند. والپیپرهای فوق العاده در آخرین نسخه بتای MIUI حذف شده اند و حتی با نصب نسخه 3.0.1.0 برنامه MIUI این رابط کاربری از بین می رود.

کاهش سطح هشدار کم بودن شارژ باتری

اضافه شدن واترمارک برای مستندات و فضای ابری Mi Drive در قسمت مدیریت فایل‌ها

از دیگر قابلیت های  جدید کاربری می توان به اضافه شدن واترمارک برای مستندات و فضای ابری Mi Drive در قسمت مدیریت فایل‌ها اشاره کرد .

اپلیکیشن Xiaomi MIUI 21.12.4 Beta Camera به قابلیت واترمارک در هنگام اسکن اسناد مجهز شده است و اکنون کاربران می توانند از این قابلیت برای محافظت از کپی غیرمجاز اسناد مهم استفاده کنند.

علاوه بر این، در نسخه بتا MIUI 21.12.4، کاربران می توانند مستقیماً از طریق میانبر Mi Drive در برنامه مدیریت فایل، به فایل های ذخیره شده در فضای ابری شیائومی دسترسی داشته باشند.

کاهش سطح هشدار کم بودن شارژ باتری

شیائومی سرانجام کاهش سطح هشدار  کم بودن شارژ باتری در نسخه بتا 21.12.4 MIUI را از 30 درصد به 15 درصد داد. در نسخه‌های قبلی رابط کاربری شیائومی، اگر شارژ باتری به زیر 30 درصد کاهش می‌یافت، به کاربر در مورد نیاز به شارژ هشدار داده می‌شد. اما اکنون این رقم به 15 درصد کاهش یافته است.

انتظار می رود شیائومی در هفته های آینده قبل از انتشار رسمی MIUI 13 تغییرات بیشتری در رابط کاربری ایجاد کند. چه تغییراتی از این غول فناوری چینی انتظار دارید؟
.