متقاضیانی که می خواهند از راه های مختلفی ویزای انگلستان را دریافت کنند، باید مراحلی را طی نمایند تا موفق به اخذ این ویزا شوند که ما در این قسمت می خواهیم شش قدم تا اخذ ویزای انگلیس را به شما توضیح دهیم و شما را به صورت مختصر با این مراحل آشنا کنیم تا […]

متقاضیانی که می خواهند از راه های مختلفی ویزای انگلستان را دریافت کنند، باید مراحلی را طی نمایند تا موفق به اخذ این ویزا شوند که ما در این قسمت می خواهیم شش قدم تا اخذ ویزای انگلیس را به شما توضیح دهیم و شما را به صورت مختصر با این مراحل آشنا کنیم تا زمانی که قصد گرفتن این ویزا را داشتید، بتوانید به راحتی آن را دریافت کرده و برای رفتن به کشور انگلیس از آن استفاده کنید.

ویزای انگلیس مجوزی است که به افراد اجازه ورود و اخذ اقامت موقت و دائم را می دهد و افراد می‌توانند در داخل این کشور از تمام امکانات و تجهیزاتی که این کشور برای متقاضیان و مهاجران دارد، استفاده و بهره ی کامل را ببرند.

 

اگر قصد اخذ ویزای دانشجویی انگلستان را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

انواع ویزا انگلیس چیست ؟

انواع ویزا انگلیس بسیار زیاد می باشد که متقاضیان می‌توانند از هر راهی که می خواهند، موفق به اخذ اقامت این کشور شوند که ما در این قسمت می خواهیم درباره چند مورد از این ویزاها توضیحی را خدمت شما بیان کنیم:

اولین نوع ویزایی که در این قسمت می خواهیم درباره آن توضیح دهیم، مربوط به ویزای تحصیلی کشور انگلیس می باشد که این ویزا به دانشجویان و دانش‌آموزانی تعلق می گیرد که می‌توانند برای تحصیل در دانشگاه‌های مختلف کشور انگلیس و مدارس معتبر از این ویزا استفاده کنند.

ویزای دیگر مربوط به ویزای کاری می باشد که به افرادی تعلق می گیرد که جاب آفر یا پیشنهاد شغلی، دعوتنامه از یک کارفرمای انگلیسی داشته باشند. امکان تمدید این ویزا وجود دارد و متقاضیانی که موفق به گرفتن این ویزا شده اند، می توانند پس از ۵ سال اقامت موقت از طریق ویزای کار  برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدامات اولیه را انجام دهند.

ویزای دیگری که بسیار مورد توجه متقاضیان قرار گرفته است، مربوط به ویزای تجاری انگلیس می باشد. ویزا هایی که مربوط به سرمایه گذاری، ایجاد کسب و کار و ثبت شرکت می باشند، جزو ویزا های تجاری به حساب می آیند.

امروزه سرمایه گذاری در انگلیس از طریق سه گزینه صورت می گیرد که یکی از این نوع سرمایه گذاری ها به مبلغ ۳ میلیون پوند می باشد که شما از این طریق می توانید دریافت اقامت دائم انگلیس را پس از ۵ سال بگیرید. نوع دیگری از سرمایه گذاری به مبلغ ۵ میلیون پوند می باشد که شما می توانید پس از سه سال موفق به اخذ اقامت دائم انگلستان شوید.

 

اگر قصد اخذ ویزای استارت آپ انگلستان را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

 

۱)شرایط اخذ ویزا انگلیس

متقاضیان و افرادی که می خواهند به کشور انگلیس مهاجرت کنند، باید شرایط اخذ ویزا انگلیس را به طور کامل مطالعه کنند و اگر شرایط مورد نظر را داشتند، می توانند برای گرفتن این ویزا اقدامات اولیه را انجام دهد.

اولین و مهمترین شرایط برای افراد متقاضی مربوط به ارائه دعوت‌نامه می باشد که این دعوتنامه حتماً باید از سوی بستگان درجه یک، دوست و آشنا برای فرد متقاضی ارسال شود و حتماً باید در متن دعوتنامه مدت زمان اقامت در کشور انگلیس، تاریخ ورود و خروج به انگلیس، نسبت شما با دعوت کننده و محل اقامت شما در کشور انگلیس ذکر شود تا شما بتوانید از آن برای مهاجرت به کشور مورد نظر استفاده نمایید.

شرایط دیگر مربوط به تاریخچه سفری فرد متقاضی می باشد. در صورتی که فرد متقاضی دعوت نامه نداشته باشد، تاریخچه سفری ملاک مهم تری به شمار می‌رود.

ویزای شینگن، ویزای کانادا، ویزای استرالیا و ویزای کشورهای آسیایی می تواند برای فرد متقاضی تاریخچه سفری قدرتمند به حساب بیاید.

زمانی که فرد متقاضی تمام شرایط خواسته شده را داشته باشد، باید یک مدت صبر کند تا این ویزا برای این فرد صادر شود که ممکن است مدت زمان جوابدهی ویزای انگلیس کمتر از یک ماه باشد.

۲) پر کردن فرم ویزا انگلیس

مدارک لازم برای ویزا انگلیس بسیار زیاد می باشد که فرد متقاضی باید تمامی مدارک خواسته شده را داشته باشد و آنها را به سفارتخانه ها تحویل دهد تا ویزا صادر شود که ما در این قسمت می‌خواهیم درباره اولین مدرکی که برای گرفتن این ویزا مورد نیاز می باشد توضیح مختصری را خدمت شما بیان کنیم که این مدرک مربوط به فرم ویزای انگلستان می باشد.

فرد متقاضی ابتدا از طریق سایت موردنظر که توسط کارشناس مربوطه به آنها معرفی شود، فرم مورد نظر را گرفته و نسبت به پرکردن و وارد کردن اطلاعات دقیق اقدامات اولیه را انجام دهد و سپس این فرم را به سفارتخانه ببرد تا مورد تایید کارشناسان قرار بگیرد.

۳)تکمیل اطلاعات مالی ویزا انگلیس

فرد متقاضی باید نسبت به تکمیل اطلاعات مالی ویزا انگلیس اقدام کند و تمکن مالی برای ویزا انگلیس یکی از گزینه های بسیار مهم برای فرد متقاضی به شمار می رود.

تمکن مالی ویزا انگلیس برای هر نفر حداقل ۱۵۰ میلیون تومان می باشد که تمکن مالی ویزای انگلستان باید به پوند و یا دلار آمریکا برای فرد متقاضی صادر شود.

۴) رزرو وقت سفارت انگلیس

از دیگر کارهایی که فرد متقاضی باید برای گرفتن ویزای انگلستان انجام دهد، رزرو وقت سفارت انگلیس می باشد. یکی از کارهایی که شما باید برای گرفتن وقت سفارت انگلیس انجام دهید، این است که یک حساب کاربری با ایمیل فعال روی سایت سفارت برای خود درست کنید و نوع ویزای خود را در این قسمت انتخاب نمایید و و اطلاعات شخصی مربوط به خود را در کمال صداقت و دقت واردکنید و در نهایت فرم تکمیل شده را به همراه مدارک مورد نیاز که این مدارک شامل پاسپورت، دعوتنامه و مدارک دیگر می باشد را آپلود کنید و وقت سفارت خود را رزرو نمایید و در نهایت هزینه وقت سفارت را پرداخت کنید.

بر اساس نوع اقامت و مدت زمان اقامت شما در کشور، هزینه های مربوط به ویزا جداگانه محاسبه می شود و در نهایت می توانید وقت سفارت خود را نهایی کنید و در مدت زمان تعیین شده ای به سفارت انگلستان مراجعه کنید و موفق به گرفتن این ویزا شوید.

۵) مراجعه به VFS برای انگشت نگاری ویزا انگلیس

انگشت نگاری ویزا انگلیس یکی دیگر از مراحلی است که باید فرد متقاضی انجام دهد و مدارک را تکمیل نماید که ما در این قسمت می خواهیم درباره نحوه انگشت نگاری برای گرفتن ویزا توضیح مختصری را خدمت شما بیان کنیم.

انگشت نگاری برای ویزای انگلیس فرآیندی باشد که طی آن اطلاعات مربوط به اثر انگشت برای متقاضی توسط یک اسکنر دیجیتال ثبت شده و همچنین از چهره او عکس گرفته می‌شود و آفیسر اداره مهاجرت انگلیس از این اطلاعات برای تایید هویت فرد مهاجر استفاده می کند.

افرادی که برای گرفتن انواع ویزای انگلیس اقدام می‌کنند، باید این فرآیند را انجام دهند.

در صورتی که فرد متقاضی برای یکی از انواع ویزای انگلیس به صورت آنلاین اقدام کند، همزمان با پرداخت هزینه اپلیکیشن باید هزینه انجام انگشت نگاری را هم بپردازد.

 

اگر قصد دریافت اقامت انگلستان را دارید و میخواهید با شرایط آن آشنا شوید این لینک را دنبال نمایید

 

۶) اخذ ویزا انگلیس

اخذ ویزا انگلیس برای افراد متقاضی مزیت‌های بسیار زیادی دارد که با توجه به نوع ویزا، مزیت ها نیز متفاوت می باشد که ما در این قسمت می خواهیم درباره چند مورد از مهم ترین مزیت هایی که این ویزا دارد با شما خوانندگان عزیز سخن کوتاهی داشته باشیم:

اولین نوع ویزایی که متقاضیان از آن برای رفتن به کشور انگلستان استفاده می کنند، مربوط به ویزای تحصیلی می باشد که این ویزا مزایای بسیار زیادی را دارد. از جمله مزیت ها این است که افرادی که موفق به تحصیل در دانشگاه های کشور انگلیس می شوند معمولاً می توانند بعد از پایان تحصیلات خود در دانشگاه‌های این کشور در مراکز علمی و یا مراکز صنعتی شروع به کار و فعالیت کنند.

همچنین دانشجویان می توانند در طول تحصیل از امکانات فوق العاده ای که دانشگاه برای آنها در نظر گرفته است نیز استفاده کنند.

مزیت بسیار مهمی که اخذ ویزای انگلیس دارد، این است که شما می‌توانید از امکاناتی نظیر بیمه که دولت انگلستان برای تمامی شهروندان خود در نظر گرفته است، استفاده کنید. از جمله اینکه شما می توانید از انواع بیمه های درمانی بهره مند شوید و به راحتی در این کشور مشغول به کار شوید، زیرا کشور انگلستان یک کشور پیشرفته می باشد که دارای شرکت های بسیار پیشرفته است و شغل های بسیار زیادی در این کشور وجود دارد که افراد متقاضی می توانند با توجه به علاقه خود هر شغلی را که می‌خواهند انتخاب کرده و برای خود ایجاد درآمد کنند.

مزیت دیگری که ویزا انگلستان دارد، مربوط به ویزای سرمایه گذاری این کشور می باشد که اگر فردی موفق به گرفتن ویزای سرمایه گذاری شود، می‌تواند در انگلستان زندگی، کار، تحصیل و تجارت موفقی را تجربه کند و همچنین می‌تواند اعضای نزدیک خانواده خود را با خود به کشور انگلستان ببرد و فرد متقاضی می‌تواند از یکی از بزرگ ترین اقتصادهای جهان لذت کافی را ببرد.

هزینه اخذ ویزا انگلیس

هزینه ویزای کشور انگلیس با توجه به مدت اعتبار ویزای صادر شده برای فرد متقاضی متغیر می باشد و همچنین هزینه به طور معمول از هزینه گرفتن ویزای کشورهای دیگر کمی پایین تر می باشد. اگر مدت اعتبار ویزای دریافتی فرد متقاضی ۶ ماهه باشد، هزینه ویزا ۵۰۰ دلار می‌شود و اما اگر مدت اعتبار ویزای دریافتی فرد متقاضی دو ساله باشد، مبلغ هزینه ویزا به هزار دلار می رسد.

فرد متقاضی اگر می‌خواهد اعتبار ویزای دریافتی خود را پنج ساله بگیرد، باید دو هزار دلار بپردازد و اما اگر فرد متقاضی می خواهد اقامت طولانی مدت مانند ۱۰ سال را بگیرد، این فرد باید ۲۵۰۰ دلار را بپردازد.

 

اگر به دنبال اخذ ویزای انگلستان هستید حتما لینک زیر را دنبال نمایید

دلایل ریجکتی ویزا انگلیس

به دلایل مختلفی ممکن است که ویزای انگلیس ریجکت و یا رد شود که در این قسمت می خواهیم به چند مورد از مهم ترین دلایل ریجکتی ویزا انگلیس اشاره مستقیم داشته باشیم.

اولین و مهم ترین دلیل ریجکتی ویزای انگلیس مربوط به کمبود دارایی شخصی به خصوص موجودی حساب بانکی فرد متقاضی می باشد. اگر شما مبلغ مورد نظر برای گرفتن ویزای انگلیس را در حساب های بانکی خود نداشته باشید، ویزای شما در کمترین زمان ممکن رد می شود.

افرادی که مدارک شما را برای تایید ویزای انگلیس بررسی می کنند، این نکته برای گرفتن ویزای انگلیس برای دولت انگلیس بسیار مهم می باشد که شما اگر در سازمان ها ویا گروه‌های خاصی عضویت داشته باشید، ممکن است که دولت انگلیس با عضویت در این سازمان‌ها و گروه‌های خاص مخالف باشد و به همین دلیل است که می تواند ویزای شما را رد کند.

از دیگر دلایل مهمی که می تواند باعث رد شدن ویزای شما شود، داشتن سوء سابقه کیفری می باشد که شما اگر در داخل کشور خود سوء سابقه کیفری داشته باشید، ممکن است که کشور انگلیس اقامت شما را در کشور خود قبول نکند و در این صورت است که شما نمی توانید ویزایی که برای ورود به کشور انگلیس لازم و ضروری است را تهیه نمایید و ویزای شما رد شود و از تحصیل و اقامت در کشور زیبای انگلیس جا بمانید که ممکن است باعث آزرده شدن خاطر متقاضیان شود.

شما در اسرع وقت باید دلایل ریجکتی ویزای خود را بدانید و نسبت به رفع آن اقداماتی را انجام دهید تا این ویزا برای شما صادر شود و از آن برای رفتن به کشور انگلیس استفاده کنید.