سفر به دور اروپا با یک سفر برای بیشتر افراد سفر به دور اروپا می ‌تواند بی تردید یک تجربه‌ منحصر به فرد و فراموش نشدنی در تمام عمرشان باشد. از پاریس زیبا گرفته تا کافی ‌شاپ ‌های آمستردام و سواحل یونان، ککه همگی تنها گوشه ای از جاذبه‌ های گردشگری و تفریحی اروپا هستند […]

سفر به دور اروپا با یک سفر

برای بیشتر افراد سفر به دور اروپا می ‌تواند بی تردید یک تجربه‌ منحصر به فرد و فراموش نشدنی در تمام عمرشان باشد. از پاریس زیبا گرفته تا کافی ‌شاپ ‌های آمستردام و سواحل یونان، ککه همگی تنها گوشه ای از جاذبه‌ های گردشگری و تفریحی اروپا هستند می تواند شما را شیفته خود کند. در این قاره مکان های زیادی برای دیدن وجود دارد که حتی اگر بخواهیم هم نمی ‌توانیم همه را نام ببریم. اما حتی اگر قصد سفر با تورهای اروپا را نداشته باشید، این قاره سواحل زیبا، معماری‌ های با‌شکوه و قدیمی و مردمی مهربان و میهمان نوازی دارد و مهمتر هر کشور به‌ طوری باور‌نکردنی با دیگر کشور‌های اروپایی تفاوت های چشمگیری دارد که باید خودتان از نزدیک لمس کنید.

 

اروپا قاره‌ ای با طبیعت بکر، سرسبز و بسیار جذابی که دارد توانسته لقب ” قاره‌ سبز ” را به خود اختصاص دهد. این قاره در اصل تلفیقی از هنر، معماری، ساختمان‌ های تاریخی و جاذبه ‌های بکر تکرار نشدنی است که تور اروپا را به مقصدی ماجراجویانه و پرطرفدار برای مسافران از سراسر دنیا تبدیل کرده است. بی شک هر کدام از کشورهای این قاره‌ متفاوت و بی نظیر، خود به تنهایی یک قطب گردشگری بزرگی به شمار می آیند و هر توریست و مسافری با هر سلیقه ‌ای محصور و شیفته خود می کند.

خوبی تورهای ترکیبی اروپا این است که شما سفر به دور اروپا با یک سفر تجربه می کنید! در تورهای دور اروپا معمولا از 5 تا 10 شهر و کشور بازدید خواهید کرد و زمانی که این چنین شرایط پیش بیاید تا بتوانیم در یک تور مسافرتی و با یک بار هزینه به بیش از 5 کشور اروپایی سفر کنیم، واقعا تجربه هیجان انگیز و بزرگی است! می ‌توانیم بگوییم بی شک تورهای دور اروپا از تمام لحاظ سفری به صرفه هستند؛ هم زمانی و هم هزینه ‌ای! معمولا تورهای دور اروپا در کشورهای حوزه شینگن برگزار می ‌شود. چرا که شما این امکان را دارید که با یک بار اخذ ویزا وارد 26 کشور شوید! در تورهای دور اروپا شما همزمان به چندین کشور اروپایی سفر می‌کنید.

اما باید بدانید که ویزا را باید از کشور مقصد اولتان درخواست کنید. مثلا شما نمی توانید از فرانسه ویزا بگیرید و پرواز اولتان به رم باشد. اما زمانی که به کشوری رسیدید که از آن ویزا دارید، می ‌توانید به کشورهای دیگر حوزه شینگن وارد شوید. از آنجائیکه تورهای دور اروپا معمولا به صورت گروهی و با برنامه ریزی دقیق برگزار می‌ شود و با توجه به مدت زمان طولانی این تورها اگر به صورت گروهی ویزا بگیرید، شانس بیشتری برای اخذ ویزا شنگن خواهید داشت. در ادامه اینکه در تورهای دور اروپا معمولا به بیش از 5 کشور سفر می‌شود و معمولا در این تورها مسافر بین 15 روز تا یک ماه در سفر است. برنامه ریزی تورهای دور اروپا بستگی به فصل سفر و آب و هوای مناسب با آن شهر و کشور خواهد داشت و از تورهای دور اروپا که در این سال ‌های اخیر برگزار شده است می‌ توان به مقاصد زیر اشاره نمود:

  • پاریس فرانسه، رم و ونیز ایتالیا، بارسلونای اسپانیا، آتن یونان، برلین آلمان و وین اتریش
  • پاریس، استراسبورگ، مونیخ، اینسبروک، ونیز، 3رم، آتن
  • وین + بوداپست + کپنهاگ + کشتی کروز + اسلو + استکهلم

 

قیمت‌ های تورهای دور اروپا چقدر تمام می شود؟

خوب سوالی که این روزها مطرح می شود این است که قیمت این تورهای اروپایی چقدر تمام می شود؟ خوب باید بگوییم که شما در تورهای دور اروپا این شانس را دارید که با یک بار هزینه، از چندین شهر و کشور اروپایی همزمان دیدن کنید که البته در این تورهای طولانی مدت، هزینه‌ های زیادی برای شما دربرخواهد داشت. چرا که علاوه بر هزینه کلی تور شما هزینه ‌های دیگری مانند وعده های غذایی، گشت های انفرادی، خرید و سوغاتی را هم باید در نظر بگیرید. نرخ تورهای اروپا بر اساس قیمت بلیط هواپیما (مستقیم یا غیر مستقیم)، هتل محل اقامت، تعداد شب‌های اقامت، ترانسفر بین شهری (مترو – پرواز) و زمان سفر (پیک و غیر پیک) و مواردی از این قبیل، تعیین خواهد شد و شما می ‌توانید لیستی از تورهای متفاوت دور اروپا را در سایت آژانس مسافرتی نامی گشت مشاهده نمایید.

 

آژانس نامی گشت تمامی خدمات گردشگری را در متنوع ترین حالت به شما مسافران ارائه می‌ کند و از آنجاییکه به عنوان مجری مستقیم تورهای خارجی شناخته می‌ شود تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات و امکانات به شما خواهد کرد. وجه تمایز تورهای اروپای مجموعه نامی گشت؛ گشت ‌های کامل شهری، همراه بودن راهنمای فارسی زبان در تمام طول سفر، همراهی راهنما‌های باتجربه محلی، ترانسفر، بیمه مسافرتی، هتل ‌های با کیفیت و لوکس، تسهیل روند اخذ ویزای شینگن و… می باشد. شما با آژانس نامی گشت کامل‌ ترین مسیر‌های تورهای اروپا را برای انتخاب پیش رو خواهید داشت و در ادامه به معرفی پرطرفدارترین و محبوب ترین مقاصد اروپایی در بین مسافران می پردازیم.

 

می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، مراجعه کنند و نرخ تورهای اروپایی را مشاهده کنید و بنا به بودجه خود انتخاب های مناسبی را داشته باشید.

لازم به ذکر است که آژانس نامی گشت در حال حاضر تنوع بی نظیری را در تورهای اروپایی شامل تور ایتالیا، تور فرانسه و… ارائه کرده است که شامل تورهای 3 شب و 4 روز، 4 شب و 5 روز، 7 شب و 8 روزه و… می باشد که شما عزیزان این امکان را دارید کیفیت و آرامش در سفر را در بالاترین سطح آن تجربه کنید و البته نا گفته نماند که شما مسافران در خصوص اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان با تجربه این مجموعه با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و در خصوص تور مورد علاقه خود هر سوالی دارید بپرسید و با خیال راحت سفری آرامش بخش و عالی را تجربه کنید.