رندرهای باکیفیت اوپو فایند N لو رفت اوپو اولین گوشی تاشو خود با نام Oppo Find N را در ۱۵ دسامبر رونمایی خواهد کرد. جالبه بدانید که رندرهای باکیفیت اوپو فایند N لو رفت این محصول دستگاهی مشابه گلکسی زد فولد ۳ خواهد بود که به تازگی تصاویر بیشتری از آن منتشر شده است. موبایل […]

رندرهای باکیفیت اوپو فایند N لو رفت

اوپو اولین گوشی تاشو خود با نام Oppo Find N را در 15 دسامبر رونمایی خواهد کرد. جالبه بدانید که رندرهای باکیفیت اوپو فایند N لو رفت این محصول دستگاهی مشابه گلکسی زد فولد 3 خواهد بود که به تازگی تصاویر بیشتری از آن منتشر شده است. موبایل Oppo دارای صفحه نمایش 120 هرتزی با نسبت تصویر 8.4:9 خواهد بود.

گوشی Oppo Find N

اوپو هفته گذشته یک تیزر از Find N منتشر کرد تا کاربران را برای معرفی اولین گوشی تاشو خود آماده کند. حال منبع معتبر بازار فناوری «ایوان بلس» تصاویری با کیفیت از این دستگاه را فاش کرده است که طراحی این محصول را نشان می دهد. در این تصاویر دستگاهی شبیه به Samsung Galaxy Z Fold 3 را می بینیم که دوربین سه گانه در قاب پشتی دارد.

ظاهر خارجی Oppo Find N

ظاهر خارجی Oppo Find N

ظاهر خارجی Oppo Find N به اندازه یک گوشی هوشمند معمولی است، اما در داخل صفحه نمایش بزرگتری به اندازه یک تبلت را می بینیم. به نظر می رسد ماژول دوربین عقب، مشابه Oppo Find X3 Pro، از زیر قاب بیرون زده شده است. روی لولای دستگاه عبارت Designed for Find را مشاهده می کنیم و گفته می شود که روشنایی نمایشگر دستگاه به 800 نیت می رسد.

Oppo Find N دوربین سلفی خود را در سوراخی در بالای نمایشگر خارجی قرار داده است. طبق تصاویر موجود، این گوشی هوشمند حداقل در سه رنگ خاکستری، سفید و بنفش عرضه خواهد شد. اوپو در یکی از تصاویر لو رفته مدعی شده است که 200 هزار بار لولای این دستگاه را تست کرده و گواهینامه TUV Rheinland برای این نمایشگر دریافت کرده است. اوپو نسبت تصویر 8.4: 9 را نسبت طلایی گوشی های تاشو می داند و اندازه صفحه نمایش 7.1 اینچی را برای محصول خود انتخاب کرده است.

Oppo Find N دوربین سلفی

سامسونگ با سری گلکسی Z گوشی های تاشو را وارد بازار اصلی کرد و اکنون سهم بازار خوبی را به خود اختصاص داده است. در نتیجه اوپو باید برای رقابت با غول کره ای سخت کار کند. مدیر عامل OnePlus که بر پروژه تاشو Oppo نظارت دارد، قبلاً گفته بود که Find N شش نسل از نمونه‌سازی اولیه و چهار سال تحقیق و توسعه را پشت سر گذاشته است.