رصد توزیع شیرخشک های رژیمی از شرکت پخش تا داروخانه به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله سلامت  رصد توزیع شیرخشک های رژیمی از شرکت پخش تا داروخانه  به گزارش خبرگزاری هاریکا، بهادر صیدمحمدیان اظهارداشت: به منظور جلوگیری از نشت شیرخشک‌های رژیمی به بازار آزاد، بازرسان سازمان و معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور […]

رصد توزیع شیرخشک های رژیمی از شرکت پخش تا داروخانه

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله سلامت  رصد توزیع شیرخشک های رژیمی از شرکت پخش تا داروخانه  به گزارش خبرگزاری هاریکا، بهادر صیدمحمدیان اظهارداشت: به منظور جلوگیری از نشت شیرخشک‌های رژیمی به بازار آزاد، بازرسان سازمان و معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور بر روند توزیع و عرضه نظارت داشته و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه ترخیص شیرخشک‌های رژیمی طی هفته گذشته، افزود: هر بخش از محموله‌های شیرخشک پس از شناسه‌گذاری به شرکت‌های پخش تحویل و در تهران توزیع و به صورت همزمان برای انبار شعب شهرستان‌ها ارسال شد.
صیدمحمدیان با اشاره به اینکه از پیش از عید فطر تاکنون بیش از ۴۶۰۰۰ قوطی شیرخشک رژیمی در سطح استان تهران و بیش از ۷۱۰۰۰ قوطی شیرخشک رژیمی در سایر استان‌های کشور توزیع شده است، عنوان کرد: توزیع محموله‌های شیرخشک رژیمی به صورت مداوم ادامه دارد و طی روزهای آتی شاهد افزایش میزان توزیع نیز خواهیم بود.
رئیس اداره شیرخشک سازمان غذا و دارو توضیح داد: پس از آنکه اطلاعات شیرخشک های رژیمی توسط شرکت‌های پخش در سامانه زنجیره تأمین تی تک ثبت شد، اطلاعات شیرخشک‌ها از پخش تا عرضه (داروخانه‌ها) رصد و در نهایت باید به دست مصرف‌کننده اصلی رسیده باشد.
وی تاکید کرد: به منظور نظارت بیشتر، هم شرکت‌های پخش ملزم به ثبت اطلاعات توزیع و هم داروخانه‌ها ملزم به ثبت اطلاعات عرضه به مصرف کننده در سامانه زنجیره تأمین تی تک هستند، در غیر این صورت با شرکت‌های پخش و داروخانه‌هایی که از ثبت فرآورده در سامانه امتناع کنند به شدت برخورد و سهمیه آنها قطع خواهد شد.
به منظور تسریع و تسهیل امور مربوط به پروسه عرضه شیرخشک‌های رژیمی، نظارت بر توزیع و عرضه توسط معاونت غذا و داروی مشهد و همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی در توزیع در حال انجام است. امیدوارم براتون خبر   رصد توزیع شیرخشک های رژیمی از شرکت پخش تا داروخانه براتون مفید بوده باشه

 
2022-05-11 15:10:34