رزرو هتل ارم قشم اقامتی مقرون‌به‌صرفه و آسوده سفر به قشم، سفر به تاریخ طبیعت سرزمین‌های جنوبی ایران است. کافی است راهی جزیره‌های هنگام، ناز و هرمز شوید یا سری به دره‌های ستارگان و تندیس‌ها بزنید و روزی را هم در تنگه چاهکوه و غارهای خربس و نمکدان بگذرانید. همین‌ها برای اینکه گردشگر جزیره قشم […]

رزرو هتل ارم قشم اقامتی مقرون‌به‌صرفه و آسوده

سفر به قشم، سفر به تاریخ طبیعت سرزمین‌های جنوبی ایران است. کافی است راهی جزیره‌های هنگام، ناز و هرمز شوید یا سری به دره‌های ستارگان و تندیس‌ها بزنید و روزی را هم در تنگه چاهکوه و غارهای خربس و نمکدان بگذرانید.

همین‌ها برای اینکه گردشگر جزیره قشم را برای کشف و شهود انتخاب کند، قانع‌کننده است. بنابراین قدم بعدی انتخاب مکان اقامت است که می‌تواند نقش مهمی در میزان رضایت شما از سفرتان داشته باشد.

یکسری عوامل مشترکی وجود دارد که یک هتل یا اقامتگاه را برای مسافر جذاب می‌کند. موقعیت مکانی هتل، امکانات و اتاق‌ها و سوییت‌ها ازجمله مهمترین مواردی هستند که چگونگی و کیفیت آن‌ها می‌تواند یک هتل را برای هر گردشگر به بهترین انتخاب تبدیل کند.

با این توضیح، پیشنهاد سفربازی به شما هتل ارم قشم است؛ هتلی چهار ستاره که خدمات متنوعی را به مهمانان خود ارایه می‌دهد. هتل ارم قشم در بلوار آزادگان واقع شده که فاصله کمی با مراکز خرید و ساحل دارد. شما با رزرو هتل ارم قشم از امکانات و تجهیزات خوبی بهره‌مند می‌شوید. با این توضیح که این هتل برای انواع مسافرت‌های دوستانه، خانوادگی و کاری مناسب است.

 

چشم‌اندازهایی رو به دریا، جزیره و محوطه سبز

هتل ۴ستاره ارم قشم با ساختمانی لوکس و چشم‌اندازی زیبا رو به دریای نیلگون خلیج‌فارس شامل 5 طبقه و 98 باب اتاق است. آشنایی با هر یک از واحدهای اقامتی هتل ارم می‌تواند به تصمیم‌گیری سریع‌تر شما کمک کند.

اتاق‌های دو تخته هتل ارم قشم برای اقامت دو نفر مناسب است. چشم‌انداز این اتاق‌ها به سمت دریاست اما ساحلی نیستند. در این اتاق یک عدد تخت دو نفره وجود دارد. ازجمله امکانات این واحد می‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی، حمام اختصاصی، یخچال، کتری برقی، مبلمان و تلویزیون اشاره کرد.

گزینه بعدی برای افرادی است که به دنبال اتاق دو نفره با دو تخت یک‌نفره هستند. اتاق‌های تویین رو به دریای هتل ارم قشم امکان افزودن ظرفیت نفر اضافه ندارد. امکانات آن نیز مشابه واحد قبلی است.

اتاق سه تخته رو به دریا در هتل ارم هم ویژه کسانی است که سه نفره راهی قشم هستند. در این واحد سه عدد تخت یک‌نفره وجود دارد. با این توضیح که امکان افزودن ظرفیت اضافه به این اتاق وجود ندارد. امکانات نیز مثل واحدهای دیگر این هتل است.

گزینه دیگرِ روی میز برای شما اتاق دو تخته دبل تیپ A هتل ارم قشم است که در آن یک عدد تخت دو نفره وجود دارد و امکان افزودن ظرفیت اضافه به آن وجود ندارد. در این واحد، امکاناتی مشابه اتاق‌های قبلی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

اتاق بعدی هتل ارم «دو تخته توئین کلاس A معمولی» نام دارد. در این واحد اقامتی دو عدد تخت دو نفره قرار دارد. اتاق‌های تیپ A در طبقات اول تا سوم واقع شده و چشم‌انداز شهر را دارند. بنابراین با باز کردن پنجره، می‌توانید جزیره زیبای قشم را تماشا کنید. در نظر داشته باشید که امکان افزودن ظرفیت اضافه به این اتاق وجود ندارد. امکانات این اتاق همچون واحدهای قبلی است.

از دیگر انتخاب‌های هتل ارم قشم، می‌توان به اتاق دو تخته دبل کلاس B معمولی اشاره کرد. اتاق‌های تیپ B در طبقه همکف واقع شده‌اند و نمای این واحدها رو به محوطه هتل است. در این اتاق یک عدد تخت دو نفره وجود دارد و امکان افزودن ظرفیت اضافه به آن وجود ندارد. با رزرو این واحد امکاناتی مشابه اتاق‌های قبلی به شما ارایه می‌شود.

تنوع زیاد واحدهای اقامتی و یک انتخاب بهینه

شما در هتل ارم قشم همگنان انتخاب‌های دیگری هم دارید. اتاق دو تخته توئین کلاس B معمولی گزینه بعدی است. در این اتاق‌ها دو تخت یک‌نفره تعبیه شده و از پنجره آن می‌توانید محوطه هتل را ببینید. در نظر داشته باشید که امکان افزودن ظرفیت اضافه به این اتاق وجود ندارد. امکانات هم همان امکانات واحدهای قبلی هتل ارم است.

با وجود واحدهای اقامتی متنوع، اگر این روزها به‌دنبال یک هتل خوب یا اجاره سریع ویلا در قشم هستید بهتر است پس از مطالعه تمامی اتاق‌ها و سوییت‌های هتل ارم نسبت به رزرو مکان اقامت خود در این جزیره اقدام کنید.

اتاق دو تخته دبل کلاس C معمولی در هتل ارم قشم هم قابل بررسی برای افرادی است که در سفر به این جزیره دو نفر هستند. اتاق‌های کلاس C در طبقه منفی یک، هم‌سطح با حیاط واقع شده‌اند. در این اتاق یک عدد تخت دو نفره وجود دارد و امکان افزودن ظرفیت اضافه به آن وجود ندارد. امکانات هم همچون واحدهای قبلی هتل چهار ستاره ارم است.

اگر تمایل دارید در سفرهای دو نفره با دوست یا خانواده خود در اتاقی با دو تخت مجزا اقامت کنید، می‌توانید اتاق‌های تویین کلاس C هتل ارم قشم را انتخاب کنید. در این اتاق دو عدد تخت یک‌نفره وجود دارد و امکان افزودن ظرفیت اضافه به این اتاق وجود ندارد. در صورت رزرو این واحد شما از امکاناتی مشابه برخوردار می‌شوید.

اتاق سه تخته کلاس B معمولی ویزه اقامت سه نفر است. اتاق‌های کلاس B در طبقه همکف قرار دارند. نمای این واحدها رو به محوطه هتل است. در این اتاق‌ها سه عدد تخت یک‌نفره قرار گرفته و افزودن ظرفیت اضافه ممکن نیست. امکانات نیز همان امکانات موارد قبلی است.

 

یکی دیگر از گزینه‌های اتاق سه تخته هتل ارم قشم، اتاق سه تخته تیپ C است. در این اتاق‌ها سه عدد تخت یک‌نفره وجود دارد و امکان افزودن ظرفیت اضافه به این اتاق وجود ندارد. با اقامت در این واحد هتل امکانات قبلی به شما ارایه خواهد شد.

اتاق چهار تخته کلاس C معمولی هتل ارم ویژه اسکان چهار نفر است. در این اتاق یک عدد تخت دو نفره و دو عدد تخت یک‌نفره وجود دارد. در بعضی از این اتاق‌ها نیز چهار تخت یک‌نفره قرار گرفته است. در نظر داشته باشید که امکان افزودن ظرفیت اضافه به این اتاق ها وجود ندارد. امکانات نیز همان امکانات واحدهای قبلی هتل ارم قشم است.

چند پیشنهاد برای طرفداران سوییت

اما آن‌هایی که مایل به اقامت در سوییت هستند می‌توانند سوئیت یک خوابه برای دو نفر کلاس A معمولی هتل چهار ستاره ارم قشم را رزرو کنند. این سوییت در طبقه اول هتل واقع شده و چشم‌انداز شهر را دارد. این سوئیت‌ها از یک اتاق خواب تشکیل شده که یک عدد تخت دو نفره در آن قرار گرفته است. گفتنی است که امکان افزودن ظرفیت اضافه به اندازه یک نفر در این سوئیت وجود دارد. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در این سوئیت، در اختیار شما قرار می‌گیرد.

گزینه دیگر در هتل ارم سوئیت یک‌خوابه برای دو نفر کلاس C معمولی است. در این سوییت‌ها یک عدد تخت دو نفره قرار گرفته است. علاوه‌بر این امکان افزودن ظرفیت اضافه برای یک نفر در این سوئیت وجود دارد. در این اتاق‌ها هم سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

حالا نوبتی هم باشد نوبت معرفی بیشتر امکانات هتل ارم قشم است. این هتل، دارای رستوران، کافی‌شاپ، لابی، فضای سبز، پارکینگ، سالن بیلیارد و اتاق ماساژ است. امکانات عمومی هتل و آپارتمان‌ها نیز شامل اینترنت رایگان، تلویزیون، تلفن، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، کمد لباس، میز آرایش، میز و صندلی، آباژور، روم‌سرویس، سرویس بهداشتی، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار، حمام، مبلمان، کتری برقی، چای کیسه‌ای است.

 

با این توضیح که تمامی اتاق‌ها کف‌پوش سرامیک دارند و به پنجره دو جداره مجهز شده‌اند تا مسافران از سر و صدای احتمالی بیرون اذیت نشوند.

با این همه مزایای خوب هتل ارم قشم جای تردیدی برای رزرو آن باقی نمی‌ماند. اگر این روزها درحال جست‌وجوی اقامتگاه و هتل ارزان قیمت در قشم هستید بهتر است بدانید که این هتل در بلوار آزادگان، مقابل شیلات واقع شده که فاصله کمی تا مرکز خرید ستاره قشم دارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این هتل همین نزدیکی به مراکز خرید و دسترسی آسان به دریا و ساحل است.