دانشگاه تربت‌حیدریه ۸۵ مقاله علمی بین‌المللی منتشر کرد به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  دانشگاه تربت‌حیدریه ۸۵ مقاله علمی بین‌المللی منتشر کرد  به گزارشهاریکا خبر، علی کوچی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش اظهار کرد: اکنون دانشگاه تربت‌حیدریه ۲ نشریه علمی پژوهشی به نام‌های «راهبردهای توسعه روستایی» و «زراعت و فناوری […]

دانشگاه تربت‌حیدریه ۸۵ مقاله علمی بین‌المللی منتشر کرد

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  دانشگاه تربت‌حیدریه ۸۵ مقاله علمی بین‌المللی منتشر کرد  به گزارشهاریکا خبر، علی کوچی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش اظهار کرد: اکنون دانشگاه تربت‌حیدریه ۲ نشریه علمی پژوهشی به نام‌های «راهبردهای توسعه روستایی» و «زراعت و فناوری زعفران» توسط هیأت علمی دانشگاه منتشر می‌کند که این ۲ فصلنامه به ترتیب از سال ۹۴ و ۹۲ فعالیت انتشاراتی خود را آغاز و راه‌اندازی ۲ نشریه دیگر به زبان انگلیسی در حوزه مهندسی مکانیک و مهندسی برق نیز در دستور کار است.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت‌حیدریه گفت: بر اساس آخرین ارزیابی دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشریات علمی این دانشگاه موفق به کسب بالاترین رتبه (الف) شدند.
وی تصریح کرد: این ارزیابی مربوط به عملکرد علمی پژوهشی در چهار رده «الف، ب، ج، د» و بین نشریات علمی دانشگاه‌های کشور انجام شد.
کوچی با یادآوری بنیه علمی و سطح بالای تولیدات دانشگاه تربت‌حیدریه افزود: با در نظر گرفتن تعداد استادان، سرانه چاپ مقاله علمی، این دانشگاه معادل و همتراز دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان یکی از دانشگاه‌های معتبر و مرجع است.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت‌حیدریه افزود: این یک ادعای شخصی نیست بلکه توسط پایگاه علمی «اسکوپرس» به عنوان یک مرکز معتبر بین‌المللی عنوان شده که معیارهای بسیار سختگیرانه علمی داشته و خروجی آن تأیید کیفیت بالای تولیدات علمی – پژوهشی دانشگاه تربت‌حیدریه است.
به گفته وی تعداد مقالات علمی معتبر دانشگاه تربت‌حیدریه و مورد تأیید این نهاد بین‌المللی پارسال ۱۱۹ مورد و ظرف چهار ماه نخست امسال ۲۸ مقاله بوده است. امیدوارم براتون خبر   دانشگاه تربت‌حیدریه ۸۵ مقاله علمی بین‌المللی منتشر کرد براتون مفید بوده باشه

 
2022-12-20 00:07:03