تجربه اقامتی دلنشین با رزرو هتل جهانگردی یاسوج شهر یاسوج، یکی از شهرهای تاریخی زیبا در استان کهگلویه و بویر احمد است که مرکز این استان نیز محسوب می شود. جالب است بدانید که یاسوج از عصر برنز محل زندگی انسان های اولیه بوده است و در دوران تمدن ایلامیان نیز، به عنوان ییلاق استفاده […]

تجربه اقامتی دلنشین با رزرو هتل جهانگردی یاسوج

شهر یاسوج، یکی از شهرهای تاریخی زیبا در استان کهگلویه و بویر احمد است که مرکز این استان نیز محسوب می شود. جالب است بدانید که یاسوج از عصر برنز محل زندگی انسان های اولیه بوده است و در دوران تمدن ایلامیان نیز، به عنوان ییلاق استفاده می شد.

آب و هوای خوب شهر یاسوج و وجود مکان های دیدنی مانند آبشار یاسوج و پیست اسکی، به محبوبیت یاسوج کمک کرده است و به همین دلیل، سالانه افراد زیادی به این شهر سفر کنند تا در یاسوج به گشت و گذار و تفریح بپردازند.

هتل جهانگردی یاسوج، یکی از هتل های دو ستاره این شهر است که در روی تپه ای به ارتفاع 200 متر ساخته شده است و نمایی از آبشار یاسوج را ارائه می دهد. این هتل امکانات بسیار خوبی دارد و با این حال، قیمت اقامت در آن نیز بسیار مناسب و منصفانه است.

اگر به سفر به شهر یاسوج فکر می کنید و دوست دارید در هتلی خوب و اقتصادی اقامت داشته باشید، از شما دعوت می کنیم که در این مطلب با ما همراه شوید تا امکانات رفاهی هتل جهانگردی یاسوج را بیشتر بشناسید.

معرفی هتل جهانگردی یاسوج

هتل جهانگردی یاسوج، هتلی دو ستاره است که روی ارتفاعات جنوب شهر یاسوج قرار دارد. این هتل در ارتفاعی 200 متری و روی یک تپه قرار دارد و از سمتی به رودخانه و از سمتی دیگر به پارک و آبشار یاسوج نزدیک است.

شاید پیش خودتان تصور کنید که این هتل از شهر خیلی دور است و دسترسی آن سخت است، اما باید بدانید که از هتل جهانگردی با پای پیاده می توانید در عرض 15 دقیقه به شهر و مراکز خرید دسترسی داشته باشید.

هتل جهانگردی یاسوج 28 واحد اقامتی دارد. در هتل جهانگردی، انواع رویال سوئیت دو تخته و سوئیت لوکس سه تخته قابل رزرو هستند و می توانید از بین آنها، واحد اقامتی موردنظر خودتان را انتخاب کرده و در آن اقامت داشته باشید.

اگر اهل پیاده‌روی هستید، باید بدانید که این هتل محوطه بسیار بزرگی دارد و می توانید در این مسیر سرسبز و زیبا، پیاده روی کنید و از این کار لذت ببرید.

امکانات رفاهی هتل جهانگردی یاسوج

همانطور که گفتیم، هتل جهانگردی یاسوج هتلی دو ستاره است؛ اما امکاناتی که در این هتل دریافت می کنید، بسیار فراتر از هتل های دو ستاره است. در تمامی واحدهای اقامتی این هتل، شما به امکاناتی مانند یخچال، چای ساز، حوله، توالت فرنگی، دستمال توالت، توالت ایرانی مشترک، تلویزیون، گیرنده دیجیتال، شوفاژ، مبلمان، جالباسی، کمد لباس، سشوار، لوازم بهداشتی و اسپلیت دسترسی دارید و می توانید در طول اقامت خودتان از آنها استفاده کنید. در این هتل، مینی بار نیز ارائه می شود که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

در طول اقامت در این هتل، شما می توانید به رستوران هتل جهانگردی یاسوج مراجعه کرده و از بین انواع غذاهای ایرانی و محلی این رستوران، غذای دلخواه خود را سفارش دهید و نوش جان کنید.

رزرو هتل جهانگردی یاسوج با سامانه سفربازی

برای رزرو هتل جهانگردی یاسوج با بهترین قیمت، شما می توانید از سامانه سفربازی، مراحل رزرو این هتل را انجام دهید.

سفربازی، از مطمئن‌ترین سایتهای رزرو هتل و اقامتگاه در ایران است.

سامانه سفربازی، به شما این امکان را می دهد که بتوانید هتل موردنظر خودتان را از نظر قیمت و امکانات بررسی کنید، تصاویر هتل را نیز ببینید و در نهایت، هتل دلخواه خود را با اطمینان خاطر رزرو کنید.