برگزیدگان جایزه مصطفی عضو افتخاری فرهنگستان علوم جهان اسلام شدند به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  برگزیدگان جایزه مصطفی عضو افتخاری فرهنگستان علوم جهان اسلام شدند  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج جایزه مصطفی(ص)، برگزیدگان جایزه مصطفی(ص) از سوی آکادمی علوم جهان اسلام (IAS) به عنوان اعضای افتخاری […]

برگزیدگان جایزه مصطفی عضو افتخاری فرهنگستان علوم جهان اسلام شدند

به گزارش کانال خبری ایران در اخبار فناوری  برگزیدگان جایزه مصطفی عضو افتخاری فرهنگستان علوم جهان اسلام شدند  به گزارش خبرگزاری هاریکا به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج جایزه مصطفی(ص)، برگزیدگان جایزه مصطفی(ص) از سوی آکادمی علوم جهان اسلام (IAS) به عنوان اعضای افتخاری انتخاب شدند.
فرهنگستان علوم جهان اسلام طی بیست و سومین جلسه مجمع عمومی در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ تصمیم به اعطای عضویت افتخاری IAS به برگزیدگان جایزه مصطفی(ص) گرفت. این تصمیم به پاس قدردانی از تلاشها و دستاوردهای این برگزیدگان در زمینه های گوناگون گرفته شده است.
اعضای فرهنگستان علوم جهان اسلام متشکل از ۲۰ عضو افتخاری و ۱۰۳ عضو موسس و منتخب از جمله برندگان جایزه نوبل و دانشمندان برجسته ای است که بالاترین افتخارات علمی را در کشورهای خود و در سطح بین المللی به دست آورده اند.
آکادمی علوم جهان اسلام (IAS) سازمان علمی بین‌المللی است که در سال ۱۹۸۶ توسط سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (OIC) برای کمک به تحقق پیشرفت‌های اجتماعی-اقتصادی کشورها از طریق استفاده از علم و فناوری تأسیس شد. امیدوارم براتون خبر   برگزیدگان جایزه مصطفی عضو افتخاری فرهنگستان علوم جهان اسلام شدند براتون مفید بوده باشه

 
2022-06-06 11:28:30