از خواص شگفت انگیز لیموشیرین چه می دانید به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله سلامت  از خواص شگفت انگیز لیموشیرین چه می دانید  به گزارشهاریکا خبر، لیمو شیرین از مرکبات بسیار مفید و دارای طبع سرد و خشک است. لیمو شیرین با داشتن منبع غنی ویتامین C، اسید سیتریک، مس و آهن یکی […]

از خواص شگفت انگیز لیموشیرین چه می دانید

به گزارش کانال خبری ایران در کانال مجله سلامت  از خواص شگفت انگیز لیموشیرین چه می دانید  به گزارشهاریکا خبر، لیمو شیرین از مرکبات بسیار مفید و دارای طبع سرد و خشک است.
لیمو شیرین با داشتن منبع غنی ویتامین C، اسید سیتریک، مس و آهن یکی از مفیدترین میوه‌ها برای درمان بیماری‌ها است.
در صورت مصرف لیمو شیرین با پوست داخلی بیش از ۷۷ میلی‌گرم ویتامین C به بدن می‌رسد.
لیموشیرین در سم‌زدایی بدن و دفع سموم بسیار مؤثر بوده و همچنین این میوه می‌تواند تأثیرات مضر استرس و آلودگی‌ها را خنثی کند. همچنین منبع مناسبی از آنتی‌اکسیدان‌هایی است که به کاهش التهابات، تنظیم سیستم ایمنی بدن و افزایش مقاومت در برابر عفونت‌ها کمک می‌کند.
ویتامین C موجود در لیمو شیرین با کاهش شدت و میزان علائم سرماخوردگی به بهبود آن و همچنین به تأمین آب بدن بعد از تمرینات و کاهش گرفتگی عضلات در ورزشکاران کمک می‌کند.
لیمو شیرین از بروز پوکی استخوان و روماتیسم مفصلی جلوگیری و به سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند. همچنین به خاطر خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضد باکتری، از چشم‌ها در برابر عفونت‌ها محافظت کرده و مانع از پیشرفت آب مروارید می‌شود.
مصرف منظم لیموشیرین خستگی و ضعف را از بدن دور کرده و به افزایش انرژی کمک می‌کند.
آب لیموشیرین سرشار از پتاسیم بوده و به درمان اختلالات ادراری مانند التهاب مثانه یا عفونت ادراری کمک می‌کند. امیدوارم براتون خبر   از خواص شگفت انگیز لیموشیرین چه می دانید براتون مفید بوده باشه

 
2022-10-25 00:23:03