لوازم یدکی آوانته دارای انواع مختلفی است که هر کدام نقش مهمی را در خودرو ایفا می کنند. از جمله قطعات آوانته می توانیم به قطعات موتوری, قطعات سیستم تعلیق, قطعات ترمز, سیستم های الکتریکی, لوازم جانبی, لوازم مصرفی و…. اشاره داشته باشیم.

لوازم یدکی آوانته دارای انواع مختلفی است که هر کدام نقش مهمی را در خودرو ایفا می کنند. از جمله قطعات آوانته می توانیم به قطعات موتوری, قطعات سیستم تعلیق, قطعات ترمز, سیستم های الکتریکی, لوازم جانبی, لوازم مصرفی و…. اشاره داشته باشیم.

امروزه تامین لوازم یدکی آوانته یکی از مسائل بسیار مهم برای دارندگان این خودرو است و دانستن اطلاعات کافی در این زمینه می تواند از بسیاری از خسارات احتمالی جلوگیری نماید. در این مطلب قصد داریم اطلاعات مفیدی را در زمینه لوازم یدکی آوانته به شما عزیزان ارائه دهیم. پس با ا همراه باشید.

تاریخچه خودرو آوانته

شرکت کره ای هیوندای موتور برای اولین بار در سال 1990 اولین نسل از خودروی آوانته ا طراحی و تولید کرد. هیوندای آوانته به دلیل طراحی جدید و ویژگی های فنی مناسب و همچنین قیمت مقرون به صرفه بین مردم جایگاه ویژای پیدا کرد. نسل دوم هیوندای آوانته با طراحی به روزتر نسبت به نسل قبلی در سال 1995 معرفی شد و تولید آن نیز تا سال 2000 ادامه یافت.

برای خرید لوازم یدکی هیوندای به سایت یدکینو مراجعه کنید

نسل سوم این خودرو نیز در سال 2000 وارد بازار شد و تولید آن نیز تا سال 2006 به طول انجامید. تولید نسل های متفاوت هیوندای آوانته ادامه یافت و نسل هفتم این خودرو در سال 2020 تولید شد و به محبوبیت زیادی در بین مردم جهان دست یافت.

مشخصات فنی هیوندای آوانته

هیوندای آوانته دارای مشخصات فنی خاص خود است که به شرح زیر می باشد:

  • موتور: 4 سیلندر 16 سوپاپه
  • حجم موتور: 2000 سی سی
  • انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو
  • قدرت : 140 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • گشتاور: 182 نیوتن متر در 4500 دور در دقیقه
  • شتاب صفر تا صد: 9.1 ثانیه
  • نوع جعبه دنده: 5 دنده دستی

خرید لوازم یدکی آوانته

مهم ترین مرحله در تعمیر و نگهداری خودروها, خرید لوازم یدکی آوانته است به همین دلیل در این مرحله نیاز است که افراد دقت و توجه کافی داشته باشند. برای خرید لوازم یدکی آوانته در قدم اول باید نیاز خود را براساس شماره قطعه, نوع و مدل خودرو مشخص نمایید.

در قدم بعدی باید برای خرید قطعات آوانته به مراکز معتبر مراجعه نمایید و از این مراکز قطعه ی مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت قطعات آوانته

قیمت لوازم یدکی آوانته براساس معیارهای مختلفی از جمله نوع خودرو, مدل قطعه, محل تامین قطعه, شرایط جامعه و…. متفاوت است. قیمت یک قطعه یکی از عوامل اساسی در خرید آن قطعه است و شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت انواع لوازم یدکی آوانته به فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر شهرتان مراجعه نمایید و همچنین از طریق وبسایت های معتبر فروش لوازم یدکی از قیمت تمامی قطعات آوانته آگاه شوید.

خرید اینترنتی لوازم یدکی آوانته

یکی از راحت ترین روش ها برای تامین لوازم یدکی آوانته, خرید اینترنتی است. مشتریان می توانند به آسانی در هر نقطه ای از کشور تمامی قطعات مورد نیاز خود را با اطمینان از کیفیت و اصالت محصولات خریداری نمایند. خرید لوازم یدکی آوانته از فروشگاه های اینترنتی این مزیت را به همراه دارد که افرادی که حوصله ی گشت وگذار در شهر ها را ندارند به راحتی قطعات مورد نیاز خود را تهیه می کنند و از این طریق در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی می نمایند.

یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی لوازم یدکی آوانته این است که می توانید از نظرات و تجربیات کاربران دیگر هنگام خرید بهره مند شوید و انتخاب بهتری داشته باشید.

برای خرید قطعات آوانته از فروشگاه های اینترنتی در ابتدا باید نیاز خود را مشخص نمایید و سپس به وب سایت های رسمس فروش لوازم یدکی آوانته مراجعه نمایید و با یک سرچ ساده قطعه ی مورد نیاز خود را بیابید و در ادامه با مقایسه ی قیمت ها و شرایط خرید بین فروشندگان مختلف, بهترین انتخاب را داشته باشید.

قطعات استوک آوانته

قطعات استوک آوانته, لوازم یدکی هستند که قبلا در خودروهای دیگر مورد استفاده قرار گرفته و برای فروش دوباره به بازار عرضه شده اند. استفاده از قطعات استوک آوانته مزایایی از جمله, صرفه جویی در هزینه, دسترسی آسان و حفظ محیط زیست را به همراه دارد.

قبل از خرید قطعات دست دوم باید حتما از اصالت و کیفیت قطعات اطمینان پیدا کنید و همچنین از فروشگاه ها و مراکز معتبر این قطعات را خریداری نمایید تا در آینده دچار هیچ گونه مشکل نشوید.

چگونگی تشخیص اصل یا تقلبی بودن قطعات آوانته

یکی از مسائل بسیار مهم برای دارندگان هر نوع خودرویی, شناسایی قطعات اصل از قطعات تقلبی و فیک است. برای تشخیص قطعات اصل آوانته روش هایی وجود دارد. از جمله خرید از مراکز معتبر, بررسی نشان های تشخیص مانند شماره قطعه, نشان های ساخت کارخانه و…., کیفیت قطعه, قیمت , نظرات کاربران و اعتبار فروشنده.

با توجه به روش هایی که ذکر کریم می توانید لوازم یدکی مورد نیاز خود را با کیفیت بالا خریداری نمایید.

خرید لوازم یدکی آوانته در مشهد

مشهد یکی از شهرهای بزرگ و پرجمعیت ایران است که دارای نمایندگی های زیادی در زمینه فروش لوازم یدکی هیوندای می باشد. شما می توانید با مراجعه به این نمایندگی ها با خیال راحت تمامی قطعات مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی, فروشگاه های اینترنتی زیادی نیز در مشهد در حال خدمت رسانی به مردم سراسر کشور هستند و خرید اینترنتی از این فروشگاه ها یک راه حل موثر و راحت برای خرید لوازم یدکی آوانته در مشهد است.

سوالات متداول

چگونه لیست قیمت انواع لوازم یدکی آوانته را مشاهده نماییم؟

شما می توانید با یک سرچ ساده در وب سایت های معتبر لیست قیمت تمامی لوازم یدکی آوانته را مشاهده نمایید.

نتیجه گیری نهایی

تامین لوازم یدکی آوانته یکی از دغدغه های صاحبان این نوع خودرو است. قبل از خرید قطعات آوانته لازم است اطلاعات مفید و کاملی را در مورد خرید لوازم یدکی آوانته, قیمت, تشخیص اصل یا تقلبی بودن قطعات و….. بدانید تا بتوانید با خیال راحت قطعات مورد نیاز خود را تهیه نمایید. برای آگاهی از این اطلاعات توصیه می کنیم این مقاله را با دقت بخوانید تا در آینده با هیچ گونه مشکلی مواجه نشوید.