امروزه عمل های زیبایی در میان مردان و زنان بسیاری ، محبوبیت بالایی پیدا کرده است. مهم ترین علت افزایش تقاضا و محبوبیت پروسه های زیبایی را به افزایش اعتماد به نفس و احساس بهتر بیماران بعد از جراحی می توان نسبت داد. بسیاری از افراد به این موضوع باور دارند که زمانی که فرد […]

امروزه عمل های زیبایی در میان مردان و زنان بسیاری ، محبوبیت بالایی پیدا کرده است. مهم ترین علت افزایش تقاضا و محبوبیت پروسه های زیبایی را به افزایش اعتماد به نفس و احساس بهتر بیماران بعد از جراحی می توان نسبت داد. بسیاری از افراد به این موضوع باور دارند که زمانی که فرد از چهره خود رضایت بالایی دارد ، حالت روحی او نیز بهتر خواهد شد و این موضوع خود می تواند در بهبود روابط اجتماعی ، زندگی کاری و شخصی افراد نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. اما چه عمل های زیبایی در ایران پرطرفدار هستند ؟ در ادامه به بررسی چند مورد از پرطرفدارترین عمل های زیبایی که عمل بینی و جراحی پروتز پستان در صدر این جدول قرار دارند ، خواهیم پرداخت.

انواع عمل های زیبایی پر مخاطب

عمل زیبایی سینه

به صورت کلی جراحی زیبایی سینه شامل عمل کوچک یا بزرگ کردن پستان یا لیفت کردن سینه می باشد. به کمک جراحی پروتز سینه می توان حجم از دست رفته سینه ها را جبران نمود. همچنین این جراحی برای خانم هایی که به صورت ژنتیکی سینه های کوچکی دارند ، بسیار مناسب است. برخی از خانم ها نیز ممکن است از بزرگ بودن سینه های خود رنج ببرند و از آنجایی که دچار مشکلاتی مثل گردن درد و شانه درد می شوند ، خواهان این موضوع باشند تا به کمک عمل جراحی ، سینه های خود را کوچک تر کنند که این موضوع نیز با عمل ماموپلاستی قابل انجام است. اگر از افتادگی سینه های خود رنج می برید نیز ، این موضوع با عمل لیفت سینه یا ماستوپکسی قابل برطرف شدن است. از آنجایی که این جراحی ها کاملا ایمن بوده و با نتایج طبیعی و خوبی همراه هستند ، موجب شده است تا امروزه به عنوان محبوب ترین عمل های زیبایی در میان بانوان تبدیل شوند.

عمل بینی

بدون شک یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین عمل های زیبایی در ایران ، جراحی بینی است. این جراحی از آنجایی که با تغییرات بسیاری در چهره افراد همراه است و دوره نقاهت و ریکاوری راحتی دارد ، موجب شده است تا امروزه به یکی از پرطرفدارترین عمل های زیبایی در میان مردان و زنان تبدیل شود تا جایی که بسیاری از افراد به محض اینکه به سن قانونی این جراحی می رسند ، سریعا نسبت به انجام آن اقدام می کنند.

عمل زیبایی پلک

از دیگر جراحی های پرطرفدار در ایران به جراحی پلک یا عمل بلفاروپلاستی می توان اشاره نمود. به صورت کلی مواردی مثل ژنتیک و افزایش سن در افتادگی پلک تاثیر دارند ، نژاد آسیایی به صورت ژنتیکی نیز پلک های افتاده ای دارند ، همین موضوع سبب می شود تا با کمی افزایش سن ، پلک ها افتادگی شدیدی پیدا کنند. افتادگی پلک را به کمک جراحی بلفاروپلاستی در مدت زمان کوتاهی بدون نیاز به داروی بیهوشی می توان برطرف نمود. این جراحی از هزینه مقرون به صرفه ای برخوردار بوده و موجب بازگشت جوانی و شادابی چشم ها و حالت چهره می شود. این پروسه نیز طرفداران بسیاری در میان آقایان و خانم ها دارد.

جراحی ابدومینوپلاستی

از دیگر جراحی های محبوب و پرطرفدار در ایران به جراحی زیبایی شکم می توان اشاره نمود. اگر تصمیم به لاغری موضعی و کوچک کردن شکم خود دارید ، قطعا عمل ابدومینوپلاستی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این جراحی با نام های لیفت شکم و عمل تامی تاک نیز شناخته می شود. علاوه بر خانم ها که از متقاضیان اصلی این پروسه به شمار می آیند ، مردان زیادی نیز داوطلب انجام جراحی زیبایی شکم هستند.

لیفت صورت

با افزایش سن شاهد کاهش کلاژن سازی و به دنبال آن از بین رفتن نرمی و لطافت پوست و افتادگی و شل شدگی پوست صورت هستیم که این موضوع می تواند در اعتماد به نفس افراد تاثیر زیادی داشته باشد. خوشبختانه امروزه روش های زیادی برای جوانسازی پوست وجود دارد که از جمله این روش ها به لیفت با نخ ، هایفوتراپی ، تزریق فیلرها می توان اشاره نمود. گزینه جراحی لیفت صورت برای آن گروه از افرادی که میزان افتادگی پوست آن ها شدید است و به دنبال راهی دائمی برای از بین بردن چروک های پوست خود هستند ، مناسب می باشد. این جراحی از آنجایی که با ماندگاری و نتایج بسیار خوبی همراه است موجب شده تا امروزه در لیست پرطرفدارترین و محبوب ترین عمل های زیبایی در ایران قرار بگیرد.

جراحی رفع غبغب

از مهم ترین دلایل بروز غبغب به افزایش وزن و وراثت می توان اشاره نمود. همچنین ضعیف بودن عضلات زیر چانه می تواند موجب بروز این مشکل شود. هر چند که وجود غبغب عارضه جدی به شمار نمی آید اما از آنجایی که در زیبایی چهره و صورت تاثیر دارد ، بسیاری از افراد خواهان از بین بردن آن هستند. امروزه روش های مختلفی برای رفع غبغب وجود دارد که سریع ترین و قطعی ترین روش درمان آن جراحی پلاستیک است. شما با توجه به میزان چربی های موجود در زیر چانه با مشورت پزشک متخصص می توانید از یکی از تکنیک های موجود برای رفع غبغب کمک بگیرید.

منبع  : https://doctor-hadizadeh.com