امروزه تمامی خدمات دهندگان از جمله مراقبت های بهداشتی در تلاش هستند تا راحتی و دسترسی آسان را برای مخاطبان خود فراهم کنند. به عنوان مثال، دیگر مجبور نیستید برای انجام آزمایش های سلامتی به کلینیک ها مراجعه کنید و زمان طولانی را در حال انتظار باشید. آنی آزما فاصله شما تا آزمایشگاه را کم […]

امروزه تمامی خدمات دهندگان از جمله مراقبت های بهداشتی در تلاش هستند تا راحتی و دسترسی آسان را برای مخاطبان خود فراهم کنند. به عنوان مثال، دیگر مجبور نیستید برای انجام آزمایش های سلامتی به کلینیک ها مراجعه کنید و زمان طولانی را در حال انتظار باشید. آنی آزما فاصله شما تا آزمایشگاه را کم کرده است و شما می توانید با مراجعه به این وبسایت از بهترین خدمات پزشکی و آزمایشگاهی در منزل خود برخوردار شوید. بیایید برخی از خدمات آزمایشگاهی در منزل که توسط آنی آزما ارائه می شوند را بشناسیم.

انواع خدمات آزمایشگاهی در خانه و نحوه ثبت درخواست

چنانچه فرصت رفتن به مراکز پزشکی را ندارید، آزمایش های خانگی راهکار سریع شما است. این خدمات به شما اجازه می دهند که وضعیت سلامتیتان را از خانه مدیریت و شرایط پزشکی خود را به راحتی بررسی کنید. دو مورد از مهم ترین خدمات آزمایشگاهی در منزل به شرح زیر هستند:

  1. درخواست نمونه گیری

آزمایش خون، استاندارد اصلی برای تشخیص و نظارت بر طیف گسترده ای از شرایط پزشکی حاد و حساس می باشد. تقریبا برای انواع بیماری یا شرایط پزشکی نظیر بارداری به این نوع آزمایش نیاز دارید. خدمات نمونه گیری در منزل این امکان را فراهم کرده که بدون اتلاف وقت و خروج از منزل به سرعت در مورد وضعیت سلامتی خود مطلع شوید. برخی مزایای انجام تست های آزمایشگاهی در خانه عبارتند از:

انجام آزمایش خون در منزل

  • اجتناب از حضور در اماکن شلوغ: اگر به دلیل بیماری هایی نظیر دیابت، سرطان یا کهولت سن، ایمنی پایینی دارید و می بایست از بیماری های مسری دوری کنید، این خدمات مناسب شما است. شما می توانید در منزل امن خود بمانید و بدون نگرانی از ابتلا به بیماری های مسری آزمایشتان را انجام دهید.
  • عدم نیاز به رفت و آمدهای طولانی و صرفه جویی در زمان: تست در محل، زندگی شما را آسان تر کرده است. چنانچه فرد پرمشغله ای هستید، نمی توانید از محل کار خود خارج شوید یا دوست ندارید دائما در رفت و آمد باشید، تست در منزل را به شما پیشنهاد می کنیم.
  • رهایی از صف های طولانی: اغلب کلینیک ها و مراکز آزمایشگاهی بسیار شلوغ هستند. بنابراین شما باید زمان طولانی را برای انجام آزمایش خود منتظر بمانید. تست در منزل این مشکل را برای شما حل کرده است.
  • رازداری و حفظ حریم خصوصی: اگر دوست ندارید که وضعیت سلامتی خود را در مقابل دیگران فاش کنید، این بهترین گزینه است.
  • فرآیند بدون دردسر: انتخاب مکان و زمان آزمایش بر عهده شما است. پس بدون دردسر در هر مکانی که خودتان می خواهید آزمایش می دهید.

خوشبختانه مراحل ثبت درخواست نمونه گیری در آنی آزما بسیار آسان بوده و این مجموعه راه های بسیاری را برای راحتی حال مخاطبان خود عرضه کرده است، از جمله:

  • وبسایت: شما با جستجوی وبسایت این مرکز و پر کردن فرم ارائه شده به آسانی می توانید در خواست نمونه گیری را ثبت کنید و در اسرع وقت از این خدمات برخوردار شوید.
  • تماس تلفنی: بدین منظور تنها کافی است با شماره درج شده تماس بگیرید و در مورد درخواست خود به کارشناسان اطلاع دهید.
  • پیام رسان های آنلاین: یکی دیگر از راه های برقراری ارتباط آسان با آنی آزما، از طریق واتساپ و تلگرام می باشد. از طریق این اپلیکیشن ها به صورت آنلاین با کارشناسان آنی آزما صحبت کنید و پذیرش خود را انجام دهید.
  1. تفسیر آزمایش

شما پس از انجام آزمایش می توانید پاسخ آن را از طریق وبسایت، ارسال با پیک، ایمیل، فکس، تلگرام و واتساپ دریافت نمایید. نتایج شامل تعدادی اعداد هستند که اطلاعاتی را در مورد سلامتی شما در بر دارند. علاوه بر اینکه تفسیر این اعداد برای افراد عادی غیرممکن است، آزمایشگاه ها نیز معیارهای مختلفی برای توصیف نتایج دارند. شما نمی توانید نتایج خود را با محدوده های مرجع یک آزمایشگاه دیگر مقایسه کنید یا به توضیحاتی که در اینترنت در مورد آیتم های مورد آزمایش می خوانید، اکتفا نمایید.

بنابراین باید برای تفسیر آزمایش خود از افراد متخصص و کادر درمان کمک بگیرید. در این میان، یکی دیگر از خدمات خوبی که برای راحتی بیماران ارائه شده، تفسیر آزمایش آنلاین می باشد. آنی آزما با بهره گیری از نظرات تخصصی افراد حرفه ای نتیجه آزمایش شما را تفسیر کرده و ارائه می دهد.

معرفی بهترین آزمایشگاه های تهران در آنی آزما

همانطور که می دانید تجهیزات و تخصص پرسنل از جمله مهم ترین فاکتورها برای انتخاب یک مرکز درمانی و آزمایشگاهی هستند. مجموعه آنی آزما راه ارتباطی شما با بهترین آزمایشگاه ها می باشد. شما تنها با چند کلیک می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا پرسنل نمونه گیر از آزمایشگاه های مرجع به منزل شما اعزام شوند. بر همین اساس آنی آزما با در نظر گرفتن فاکتورهای زیر، لیست برترین آزمایشگاه های تهران را برای راحتی شما ارائه کرده است.

  • تکنولوژی و تجهیزات 

منابع و فناوری های مورد استفاده در مراکز آزمایشگاهی برای کسب نتایج دقیق و باکیفیت بسیار اهمیت دارند. ماشین آلات منسوخ، احتمال خطا را افزایش داده و نتایج دقیقی عرضه نمی کنند. بنابراین یکی از فاکتورهای مهم و اساسی برای انتخاب آزمایشگاه، تجهیزات و فناوری های آنها می باشد.

  • تجربه تیم درمانی

کیفیت خدمات مرکز علاوه بر زیرساخت ها و تجهیزات، به مهارت کادر درمانی و پرسنل نیز بستگی دارد. تجربه و مهارت پرسنل در تمامی مراحل آزمایش اعم از نمونه گیری، جمع آوری، تجزیه و تحلیل نمونه و ارائه گزارش نهایی، تعیین کننده است.

  • فاصله تا منزل بیمار

اگرچه خدمات در منزل شما ارائه می شوند اما برای کاهش تاخیر و اجتناب از خرابی نمونه، بهتر است آزمایشگاه مرجع به محل زندگی بیمار نزدیک باشد.

  • ارائه انواع آزمایش

آزمایش های تشخیصی متعددی وجود دارند که شرایط و بیماری های مختلف را ارزیابی می کنند. بر همین اساس ضروری است که آزمایشگاه منتخب، گزینه های مورد نیاز بیماران را ارائه دهد تا در زمان و انرژی بیماران صرفه جویی نماید.

  • بهداشت مکان

نمونه ها باید با دقت جمع آوری و مدیریت شوند تا از هر گونه آلودگی و خطای احتمالی جلوگیری گردد. از این رو، یک آزمایشگاه مراقبت های پزشکی ملزم به رعایت تمامی اقدامات بهداشتی در تهیه، جابجایی و آزمایش نمونه ها می باشد. حتی یک اشتباه کوچک می تواند بر سلامت بیمار تاثیر منفی بگذارد، بنابراین این مسئله حیاتی است.

  • تحویل به موقع نتایج

یکی از دلایل اصلی بیماران برای انتخاب خدمات آزمایش در منزل، جلوگیری از اتلاف وقت می باشد. تحویل به موقع نتایج، یکی از معیارهای اساسی برای انتخاب آزمایشگاه محسوب می گردد. در ضمن، تاخیر در ارائه گزارش می تواند سلامت بیمار را به خطر بیندازد، بنابراین آزمایشگاه مرجع باید از این لحاظ مطمئن باشد.

هزینه آزمایش خانگی و نمونه گیری

مطمئن ترین مرکز ارائه دهنده خدمات آزمایش در خانه

چشم انداز تست های آزمایشگاهی با ظهور گزینه آزمایش خانگی دستخوش تحولات قابل توجهی شده است. در حالی که راحتی و مزایای انجام آزمایش در منزل، غیرقابل انکار می باشد، در عین حال شناخت یک مرکز مناسب بسیار حائز اهمیت است. شما باید از استانداردهای نظارتی، دقت در فرآیند نمونه گیری و انجام آزمایش اطمینان یابید و به دنبال تیمی حرفه ای باشید. خوشبختانه آنی آزما تصمیم گیری را برای شما تسهیل کرده است. به واسطه این مجموعه با برترین آزمایشگاه ها تماس برقرار کنید و از خدمات مطمئن و باکیفیت آنها بهره مند شوید.