سال‌هاست طرفداران خرید آنلاین در حال افزایش هستند و به همین منظور فروشگاه‌های بسیاری کسب‌وکار خود را به‌شکل آنلاین راه‌اندازی کرده‌اند. تمام این فروشگاه‌ها نیز به‌منظور افزایش رضایت مشتریان و در نهایت افزایش سود مجموعه خود، خدمات متنوعی را برای کاربرانشان در نظر گرفته‌اند. یکی از این خدمات که تاثیر بسزایی نیز در جذب مشتری […]

سال‌هاست طرفداران خرید آنلاین در حال افزایش هستند و به همین منظور فروشگاه‌های بسیاری کسب‌وکار خود را به‌شکل آنلاین راه‌اندازی کرده‌اند. تمام این فروشگاه‌ها نیز به‌منظور افزایش رضایت مشتریان و در نهایت افزایش سود مجموعه خود، خدمات متنوعی را برای کاربرانشان در نظر گرفته‌اند. یکی از این خدمات که تاثیر بسزایی نیز در جذب مشتری دارد، ارائه تخفیف است. مشتریان با استفاده از این تخفیف‌ها می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر محصولات مورد نیازشان را سفارش دهند. کد تخفیف دیجی کالا جت ، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف اکالا و… نمونه‌هایی از این تخفیف‌ها هستند که با مراجعه به وب‌سایت موپُن www.mopon.ir می‌توانید به‌صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید.

راه‌های صرفه‌جویی در هزینه‌ها

با توجه به افزایش تورم در کشور و بالا رفتن قیمت‌ها، افراد ترجیح می‌دهند با استفاده از راه‌کارهای مختلف، هزینه کمتری بابت خریدهای خود بپردازند. در ادامه قصد داریم راه‌های کاهش مخارج و روش‌های صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به شما معرفی کنیم.

خرید از حراجی‌ها

بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین، قسمتی تحت عنوان حراجی‌ها برای مشتریانشان در نظر گرفته‌اند. در این قسمت تمام کالاهایی که شامل تخفیف‌های بیشتر می‌شود وجود دارند. برای مثال دیجی کالا فروشگاهی است که معمولا به‌صورت روزانه روی برخی از محصولاتش تخفیف‌هایی را اعمال می‌کند. این سبک از کالاهای تخفیف ‌دار دیجی کالا تا 24 ساعت دارای تخفیف هستند و بعد از آن کالاهای دیگر از سایر دسته‌بندی‌ها در لیست حراجی‌های دیجی کالا قرار می‌گیرند. خرید از این قسمت باعث می‌شود بتوانید از تخفیف‌های بی‌نظیر بهره‌مند شوید و در نهایت با پرداخت هزینه کمتر،‌ خریدی دل‌چسب را تجربه کنید.

خرید به‌صورت کلی

برخی افراد ممکن است مایحتاج جزئی خود را به‌شکل اینترنتی انجام دهند اما اگر در دسته افرادی هستید که تمام مایحتاج خود را به‌شکل آنلاین تهیه می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم خریدهای خود را یک‌باره انجام دهید. پلتفرم‌های مختلف برای خریدهایی با مبالغ بالاتر، تخفیف‌های متنوعی را برای مشتریانشان در نظر گرفته‌اند.

 

برای مثال پلتفرمی مثل دیجی کالا جت اول هر ماه روی برخی از محصولات خود تخفیف‌هایی را اعمال می‌کند. در صورتی که تمام کالاهای مورد نیاز خود را به‌صورت یک‌جا و کلی خرید کنید، علاوه‌بر استفاده از تخفیف‌های سر ماه، می‌توانید از تخفیف‌هایی که برای مبالغ بالاتر نیز فعال‌ می‌شود استفاده کنید. برخی فروشگاه‌ها نیز برای مبالغ بالا، ارسال رایگان را در نظر گرفته‌اند و شما لازم نیست هزینه‌ای برای ارسال محصولاتتان پرداخت کنید.

خرید با کد تخفیف

یکی از بهترین راه‌ها برای جذب مشتری، ارائه تخفیف است. امروزه فروشگاه‌های مختلف کدهای تخفیف متنوعی را برای کاربرانشان در نظر گرفته‌اند. با استفاده از این کدها می‌توانید هزینه‌ کمتری بابت خرید محصولات مورد نیاز و دریافت خدمات متنوع پرداخت کنید.

برای دریافت کدهای تخفیف مجموعه‌های مختلف کافیست به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن مراجعه کنید. موپُن به‌عنوان یک منبع جامع سال‌هاست در حوزه ارائه کد تخفیف مجموعه‌های مختلف مثل کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف پارس پک ، کد تخفیف تپسی و… فعالیت می‌کند.

قبل از نهایی کردن خریدتان و پرداخت هزینه کل فاکتور، به سایت‌های ارائه‌دهنده کد تخفیف مثل موپُن مراجعه کنید. با این کار می‌توانید کد تخفیف مورد نظرتان را پیدا کنید و با پرداخت هزینه کمتر از خرید خود لذت ببرید.

خریدهای اقساطی

پیش‌تر نیز گفتیم هر چقدر فروشگاه‌ها خدمات متنوع‌تر و بیشتری را در اختیار کاربرانشان قرار دهند، در مقابل مشتریان نیز به خرید بیشتر از آن مجموعه ترغیب می‌شوند. برخی از فروشگاه‌ها امکان خرید اقساطی را برای کاربرانشان در نظر گرفته‌اند.

برخی کالاها مثل کالاهای برقی آشپزخانه (یخچال، ماکروفر، ماشین لباسشویی و…) در لیست کالاهای گرانی هستند که شاید بسیاری از افراد توان خرید آن را نداشته باشند. با خرید از این فروشگاه‌ها می‌توانید هزینه محصولات مورد نیاز خود را در مدت زمان طولانی‌تر و به‌صورت اقساطی بپردازید. مجموعه‌هایی که از این روش استفاده می‌کنند توانسته‌اند سطح رضایت مشتریان خود را افزایش دهند و در مدت زمان نسبتا کوتاهی به سود و درآمد دلخواه خود برسند.

با دیجی کالا جت خریدی اقتصادی را تجربه کنید!

یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی، دیجی کالا جت است. این مجموعه یکی از زیرمجموعه‌های دیجی کالاست که پس از مشاهده موفقیت دیجی کالا در مدت زمان کوتاهی راه‌اندازی شد. قبل از تاسیس دیجی کالا جت، محصولات‌های سوپرمارکتی خود را باید مستقیما از دیجی کالا سفارش می‌دادید.

این در حالی است که برخی از محصولات سوپرمارکتی، باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتریانشان برسند. این مجموعه سفارشات شما را در کمتر از 30 دقیقه به دستتان می‌رساند. در ادامه برخی از مزایای دیجی جت که باعث شد در مدت زمان کوتاهی به یک فروشگاه محبوب بین کاربران تبدیل شود را بررسی خواهیم کرد.

تنوع محصولات

خیلی مهم است زمانی که شما به یک فروشگاه مراجعه می‌کنید بتوانید تمام محصولات مورد نیاز خود را از آن فروشگاه تهیه کنید. دیجی کالا جت تمام تلاش خود را کرده است تا با برندها و شرکت‌های مختلفی همکاری کند. نتیجه این همکاری گسترده، تنوع محصولات فوق‌العاده در دیجی کالا جت است.

پشتیبانی عالی

با وجود خدمات مناسب و باکیفیت دیجی کالا جت ممکن است گاهی مشتریان انتقاد، پیشنهاد یا نظری داشته باشند و بخواهند آن را با دیجی کالا جت در میان بگذارند که پلتفرم مناسبی با این هدف طراحی شده است.

بسته‌بندی مناسب

خیلی مهم است بسته‌ای که سفارش می‌دهید کاملا سالم به دست شما برسد. دیجی کالا سفارشات شما را به بهترین شکل و با توجه به نوع هر محصول بسته‌بندی می‌کند. به این ترتیب کمترین آسیبی به محصولات خریداری شده توسط شما وارد نمی‌شود.

در ادامه چند مورد از انواع کد تخفیف دیجی کالا جت را برای استفاده به شما معرفی می‌کنیم:

کد تخفیف خرید اول دیجی جت

  • کد تخفیف MFP4
  • 50 هزار تومان تخفیف
  • حداقل خرید 120 هزار تومان

کد تخفیف پروتئین دیجی جت

  • کد تخفیف MPT4
  • 40 هزار تومان تخفیف
  • حداقل خرید 250 هزار تومان
  • مخصوص دسته‌بندی پروتئین

کد تخفیف میوه و سبزیجات دیجی کالا جت

  • کد تخفیف MRT2
  • 30 هزار تومان تخفیف
  • حداقل خرید 100 هزار تومان
  • مخصوص دسته‌بندی میوه و سبزیجات

کد تخفیف شیرینی دیجی جت

  • کد تخفیف MPP4
  • 45 هزار تومان
  • حداقل خرید 200 هزار تومان
  • مخصوص دسته‌بندی شیرینی

جمع‌بندی

اگر دوست دارید با پرداخت هزینه کمتر تمام محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهید، پیشنهاد می‌کنیم خرید از فروشگاه‌های آنلاین را از دست ندهید. امروزه به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم از خرید اینترنتی فروشگاه‌های متعددی راه‌اندازی شده‌اند و هرکدام تلاش می‌کنند تا بهترین خدمات را در اختیار کاربرانشان قرار دهند. در کنار دریافت خدمات عالی، قیمت و هزینه نیز برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است. سعی کردیم راه‌های خریدی اقتصادی را به شما معرفی و هر مورد را با دقت بررسی کنیم. با رعایت نکات مطرح شده در نهایت می‌توانید یک خرید به‌صرفه و اقتصادی را تجربه کنید.