مه پاش نیمه صنعتی اوربیت یکی از تجهیزات ضروری برای خنک‌سازی و رطوبت رسانی محیط است که کاربرد گسترده‌ای در فضاهای مختلف دارد. شناخت ویژگی‌های این دستگاه به شما کمک می‌کند تا خریدی بهتر و کارآمدتر را تجربه کنید. در ادامه مطلب در رابطه با این ابزار صنعتی، کاربردها و مزایای خرید آن بیشتر می‌دانیم. […]

مه پاش نیمه صنعتی اوربیت یکی از تجهیزات ضروری برای خنک‌سازی و رطوبت رسانی محیط است که کاربرد گسترده‌ای در فضاهای مختلف دارد. شناخت ویژگی‌های این دستگاه به شما کمک می‌کند تا خریدی بهتر و کارآمدتر را تجربه کنید. در ادامه مطلب در رابطه با این ابزار صنعتی، کاربردها و مزایای خرید آن بیشتر می‌دانیم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با مه پاش نیمه صنعتی اوربیت

مه‌پاش نیمه صنعتی برند اوربیت نوعی سیستم رطوبت ساز و خنک‌کننده بوده که برای فضاهای باز طراحی‌شده است. این سیستم در فصل تابستان به‌عنوان یکی از بهترین راهکارها برای خنک کردن و کاهش دما در فضاهای باز مورداستفاده قرار می‌گیرد. این قابلیت مهم باعث شده است که استفاده از آن در مکان‌هایی نظیر رستوران‌ها، زمین‌های ورزش، کافه‌ها، تالارها و … کاربردی باشد.

لازم به ذکر است که این سیستم پخش مه نیمه صنعتی علاوه بر خنک کردن فضا، رطوبت ملایمی نیز در فضا به وجود می‌آورد؛ بدین ترتیب که با استفاده از نازل‌های 15 تا 30 میکرونی که در شلنگ‌های تحت‌فشار قرار دارند، آب را اسپری می‌کند. نازل‌های ابزار، قطرات آب را به‌صورت ریز و پودری در محیط پخش می‌کنند و این قطرات با دریافت گرمای محیط به بخار تبدیل می‌شوند. این فرآیند درنهایت باعث خنکی و تازه‌تر شدن هوا می‌گردد، بدون آنکه محیط خیس شود.

کاربردهای مه پاش اوربیت

همان‌طور که اشاره شد مه پاش صنعتی همانند سایر مه پاش‌ها برای خنک کردن هوا و ایجاد رطوبت مورداستفاده قرار می‌گیرد. در این سیستم، آب از مخزن با استفاده از پمپ‌ها با فشار زیاد به داخل شلنگ‌ها تزریق و از طریق نازل‌های نصب‌شده بر روی این شلنگ‌ها، در اطراف اسپری می‌شود. به عبارتی این کارایی، طراحی و ساختار ابزار است که آن را برای استفاده در فضاهای مختلف کاربردی می‌کند. در ادامه مطلب مهم‌ترین کاربردهای این ابزار را موردبررسی قرار می‌دهیم:

  • سیستم پخش مه برند اوربیت با تولید بخار غلیظ در از بیانباردن گردوغبار، کنترل آفات گیاهی و توزیع مواد مغذی لازم برای گیاهان در گلخانه‌ها، سالن‌های پرورش قارچ و زعفران، نقش مؤثری ایفا می‌کند.
  • استفاده از این ابزار برای ایجاد خنکی و کاهش رطوبت و دما در سالن‌های بزرگ و سوله‌ها به‌عنوان یک راه‌حل کارآمد و مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شود.
  • مه پاش برند اوربیت کاربرد گسترده‌ای نیز در سالن‌های پرورش دام و طیور به‌ویژه در فصل‌های گرم سال دارد.
  • از دیگر کاربردهای این ابزار می‌توان به استفاده از آن به‌عنوان یک سیستم خنک‌کننده فضا در کنار استخر و آلاچیق‌ها اشاره کرد.
  • کارایی بسیار زیاد سیستم پخش مه نیمه صنعتی برند اوربیت باعث شده است که از آن در برخی از آزمایشگاه‌ها و دیگر محیط‌هایی که به رطوبت و خنکی باهم نیاز دارند، استفاده زیادی شود.
  • استفاده از این ابزار برای خنکی محیط در رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها، بستنی‌فروشی‌ها و فضای بیرونی هتل‌ها نیز کارایی دارد.
  • از نمونه‌های خانگی برند اوربیت نیز برای خنک‌سازی فضا در تراس، بالکن و حیاط‌خلوت استفاده می‌شود.

مزایای خرید مه پاش نیمه صنعتی برند اوربیت

اوربیت یکی از آن برندهایی است که کیفیت محصولات آن به همگان ثابت‌شده است. مه پاش اوربیت یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین محصول این برند است که خرید و استفاده از آن با مزایای زیادی همراه است. اولین و مهم‌ترین مزیت خرید این دستگاه، قابلیت مرطوب‌سازی و خنک‌کنندگی محیط است که آن را برای استفاده در فضاهای مختلف کاربردی می‌کند. از بین بردن ذرات معلق محیط و تمیز سازی هوا، دیگر کاربرد این ابزار مهم صنعتی است.

ارزان‌تر شدن سیستم رطوبت رسانی و بهینه‌سازی مصرف، دیگر مزیت استفاده از این ابزار است که نقش زیادی در کاهش هزینه‌ها دارد. از دیگر مزایای خرید این ابزار می‌توان به قابلیت پاشش یکنواخت اشاره کرد. سیستم پخش مه اوربیت مساحتی بین ۶۰ تا ۷۰ مترمربع را به‌صورت یکنواخت تحت پوشش قرار می‌دهد و دما را بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتی‌گراد خنک می‌کند. از طریق تایمر موجود در بوستر نیز می‌توان فواصل زمانی پاشش را تنظیم کرد.

بااینکه همه موارد ذکرشده از اهمیت و مزیت زیادی برخوردارند، اما مهم‌ترین ویژگی خرید این دستگاه قیمت مناسب آن است که این ابزار را برای استفاده در فضاهای مختلف کاربردی می‌کند. نحوه نصب و استفاده از آن نیز آسان است و به ابزار خاصی نیاز ندارد؛ به‌نحوی‌که که با توجه به توضیحات محصول و کسب اطلاعات بیشتر از فروشنده می‌توان دستگاه را نصب کرد. بااین‌حال توصیه می‌شود که در صورت عدم توانایی در نصب، از یک تکنسین حرفه‌ای کمک بگیرید.

قیمت خرید مه پاش اوربیت

مه پاش های برند اوربیت با توجه به صنعتی، نیمه‌صنعتی و یا خانگی بودن و به عبارتی توان دستگاه، قیمت‌گذاری می‌شوند. برای آنکه خریدی امن و مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید، خرید از یک فروشگاه معتبر بهترین راه‌حل خواهد بود بازرگانی آب نیرو یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های ارائه‌کننده انواع لوازم و تجهیزات صنعتی و نیمه‌صنعتی است که محصولات خود را باکیفیت بالا و قیمت مناسبی ارائه می‌کند. با توجه به کاربرد مدنظر و بودجه، می‌توانید یکی از دستگاه‌ها را انتخاب کنید.